מאמר קהל היעד

קהל היעד שלכם לשידור מהווה תפקיד לא פחות חשוב מכל שאר מאפייניו של שרת רדיו. ניתן לחלק את הקצאת רוחב הפס בהתאם למיקומו של קהל היעד שלכם ב3 תצורות.

קהל יעד מישראל בלבד יאפשר שידור לקהל יעד ישראלי בלבד וזו היא תצורת השידור הזולה ביותר (ברוב המקרים אופציה זו היא המשתלמת ביותר עקב המחיר הזול שלה)

קהל יעד 50% ישראל 50% חו"ל אופציה זו מאפשרת למצוא את האיזון היחסי של מחיר ביחס לקהל היעד ובאמצעות תצורה זו יתאפשר לך לשדר שידור רדיו סטרים לקהל יעד מארץ ומחו"ל שווה בשווה.

קהל יעד בעיקר מחו"ל היא האופציה היקרה מבין השלושה אך היא מאפשרת לכם לשדר את שידור הרדיו
סטרים שלכם לכל רחבי העולם ללא תלות במיקומו הגאוגרפי של המאזין.