מדריך | כמה טיפים לקידום אתר איכותי ובמהירות

כתובות העמודים
מומלץ לעשות לכתובות האתרים מבנה שיראה טוב
כלומר לא לעשות דבר כזה:

קוד:
http://***.co.il/page.php?id=1&pram1=akdjhaskdj&pram2=asjhkjhk

אלה להקפיד לעשות מבנה כזה:

קוד:
http://***.co.il/topic/pagename/id/

תוכן איכותי
לכתוב תוכן מתאים לאתר שבו מושתלות מילות המפתח של האתר
לדוגמה אם האתר עוסק במכירת נעליים אז להוסיף לתוכן האתר מידע המכיל בתוכו נעלי ספורט, נעלי הליכה וכו…
אבל לא להוסיף תוכן אם הוא לא קשור ישירות לתוכן לדוגמה לא לכתוב בדף בפתאומיות:
נעלים,נעליי הליכה, נעלי ספורט וגם לא להגזים בכמות המילים. הוסיפו רק מילים שהייתם מעוניינים שימצאו את האתר אם יחפשו את המילים האלו.
בנוסף יש לדאוג שהתוכן שלכם יכיל כמות גבוהה של מילים לדוגמה בין 250-300.

B ו strong
ב html יש שתי תגיות שגורמות לטקסט להיות מודגש שהם b ו strong.
אולי הם מציגים את אותה תוצאה אבל יש להם משקל באתר.
בעזרת b מסמנים רק את מילות המפתח של הדף שגוגל צריל להתייחס אליהן בצורה מודגשת יותר.
וב strong מסמנים דברים אשר רוצים שהם יהיו מודגשים אבל לא בהכרח חשוב שגוגל יחשוב שהם משהו חשוב באתר.
לדוגמה בתוכן האתר:

קוד:
<b>נעלי ספורט</b> הם מוצר חשוב לכל ספורטאי
<strong>כמעט לכל ספורטאי יש כאלו.</strong>

נעלי ספורט הם מילת מפתח באתר אשר אנחנו מעוניינים למצוא אותם בגוגל…
לעומת זאת המשפט השני לא חשוב כל כך ולכן הוא ב strong.

כותרות
כל עמוד באתר שלכם חייב להכיל כותרת גדולה שהיא בעצם הכותרת הראשית שלו.
מומלץ להכניס בכותרת הזאת מילות מפתח! את הכותרת מסמנים בעזרת התג H1.
בנוסף צריך להוסיף גם כותרת משנה שהיא תת כותרת לדף.
(חובה בכל דף להיות כותרת גדולה וכותרת משנה אחת בלבד!).
דוגמאות לכותרות:
כותרת ראשית – נעלי ספורט של כל המותגים
כותרת משנה – נעליים של נייק, אדידס ופומה.