שרת רדיו – קהל היעד

שרת רדיו – קהל היעד

קהל היעד שלכם לשידור מהווה פקטור חשוב בין מאפייניו של שרת הרדיו. ניתן לחלק את הקצאת רוחב הפס בהתאם למיקומו של קהל היעד שלכם ל- 3 תצורות.

קהל יעד מישראל בלבד – המאפשר שידור לקהל יעד ישראלי בלבד וזו היא תצורת השידור הזולה ביותר (ברוב המקרים אופציה זו היא המשתלמת ביותר בגלל מחירה הזול)

קהל יעד 50% ישראל 50% חו"ל – אפשרות זו מאזנת את המחיר, באופן יחסי, בין קהל יעד בישראל לבין קהל יעד בחו"ל, ובאמצעותה מתאפשר שידור הסטרים לקהל יעד מארץ ומחו"ל שווה בשווה.

קהל יעד בעיקר מחו"ל – האופציה היקרה מבין השלושה אך זו המאפשרת לכם לשדר את שידור הרדיו סטרים שלכם לכל רחבי העולם ללא תלות במיקומו הגאוגרפי של המאזין.