סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

כיום זה ידוע לכול, בשביל לזכות בחשיפה רבה ומשמעותית מול לקוחות, בין אם הינך בעל עסק או מנהל חברה, מומלץ לשקול הקמת אתר אינטרנט. האינטרנט, הינו כלי תקשורת גלובלי ורב עוצמה ופרסום בו מניב תוצאות חיוביות ארוכות טווח. במשך השנים יותר ויותר בעלי עסקים וחברות זיהו את הפוטנציאל האדיר אשר קיים בפרסום על גבי האינטרנט וניצלו זאת לטובתם.

לכן, בכדי לעשות זאת באופן יעיל ומקצועי, נציג בפניכם חמישה שלבים חשובים אשר בעזרתם תוכלו לספק לעסק שלכם נוכחות אינטרנטית אמיתית.

 

סרטון זה מכיל סמינר מקיף לשיווק באינטרנט המדגיש ומחלק את הנקודות אותם תקראו במאמר.

 

1. אתר אינטרנט

שלב ראשון ועיקרי אשר בו יש להתחיל את הנוכחות האינטרנטית שלכם, הינו פנייה אל חברה מקצועית לבניית אתרים. קיימות חברות רבות בתחום אשר מציעות מגוון פתרונות שונים לבניית אתר אינטרנט לעסק. בחירת חברה לבניית אתרים, הינה פעולה בפני עצמה אשר יש להיערך אליה בהתאם. בחירה נכונה מראש תוכל לחסוך מכם התרוצצויות רבות ועלויות מיותרות בעתיד.

בניית אתר אינטרנט הינו תהליך אשר מורכב ממס' שלבים. בשלב הראשון, הרי הוא שלב האפיון, תתבקשו לבחור את סוג האתר אותו תרצו להקים אל העסק שלכם. ישנם מספר סוגי אתרי אינטרנט שונים המשרתים מטרות שונות על פי צרכיו של הלקוח. כמו כן, תדרשו לבחור מס' נתונים טכניים אשר יקבעו את אופן מראהו ותפקודו של האתר.

לאחר מכן, מגיע שלב העיצוב בו הנכם תקבלו אפשרות לבחור עיצוב אישי לאתר ולעמודיו השונים על פי דרישותיכם. עיצוב אתר נבנה על פי מותג החברה, כאשר שלבי העיצוב כוללים בין היתר סקיצות עיצוב אשר נערכות על פי דרישותיו של הלקוח.

בהמשך, מגיעים שלבי התכנות, בדיקות האיכות (QA) ואחסון האתר על גבי שרת אחסון בכדי שיהיה ניתן להעלות אותו לרשת.

2. דף פייסבוק

כלי שימושי נוסף אשר באמצעותו ניתן לשפר ולייעל את רמת החשיפה של בית העסק שלכם ברשת, הינו פייסבוק. פייסבוק הינה רשת חברתית גלובלית, בעלת כמות עצומה של משתמשים מכול רחבי העולם. פרסום ברשת החברתית פייסבוק, מביא ליתרון משמעותי לגבי אופן החשיפה של בית העסק וכן אף מוסיף את רמת ההתעניינות של הגולשים בכם.

הודות ליתרון זה, חברות ועסקים רבים לוקחים חלק ועושים שימוש בפרסום על גבי הרשת החברתית פייסבוק. פרסום בפייסבוק פותח בפני בעליו סביבה דינמית מלאה. ניתן לפרסם פוסטים ועדכונים על מוצרים/שירותים חדשים בחברה, להעלות תמונות וסרטוני וידאו למיניהם וכן לקבל פידבק על החברה מלקוחות באמצעות מערכת התגובות הקיימת בעמוד.

דפי הפייסבוק אף מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שמביא ליתרון נוסף ברמת הפרסום והחשיפה מול הגולשים.

 

3. קמפיין ADWORDS

שלב חשוב נוסף, הינו בניית קמפיין שיווקי באמצעות גוגל אדוורדס. גוגל אדוורדס הינו כלי יעיל מבית גוגל אשר מאפשר לפרסם מודעות שיווקיות במנוע החיפוש בתשלום. כאשר אופן התשלום על כל מודעה ומודעה מתבצע על ידי הקלקות של גולשים. ניתן לקבוע מראש את סכום התקציב החודשי לכול קמפיין וכן מחיר עלות לכול הקלקה של גולש.

בניית קמפיין אדוורדס תתבסס בדרך כלל על ידי קישור המודעה אל דף נחיתה, אשר מכיל מידע תמציתי על החברה וכן טופס התקשרות עם החברה. יהיה עליכם לבחור ביטוי רצוי אשר יופיע במודעתכם וכן אשר יודיע לגוגל לגבי התחום בו הנכם עוסקים. על מנת לדעת מהו הביטוי בו עליכם להשתמש, תוכלו לערוך מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. כלי זה, יציג בפניכם את מספר החיפושים הנערכים לפי מילות מפתח רצויות.

קמפיין גוגל אדוורדס ניתן לעריכה ושינויים בהתאמה אישית. תוכלו לשנות את מחיר ההקלקה למודעה, תוכלו להוסיף לקמפיין מודעות חדשות בעלי ביטויים שונים וכן להקפיא את הקמפיין בכל עת על פי צרכיכם. מיקום המודעה במנוע החיפוש תלוי במחיר שתציבו לכול הקלקה, כאשר, מחיר נמוך יביא למיקום בעמודים רחוקים יותר ומחיר גבוה יביא למיקום בולט יותר בעמודים הראשיים.

 

4. קידום אתרים

לאחר שבניתם אתר אינטרנט אל בית העסק שלכם וכעת הנכם נמצאים ברשת, נדרשת פעולת קידום האתר על מנת לזכות בחשיפה רבה מול הגולשים. פעולה זו חשובה והכרחית ויש להתייחס אליה בכובד ראש. קידום אתרים הינו תחום רחב שהולך ומתפתח מעת לעת. כיום, כול בעל עסק או חברה אשר ברשותו אתר אינטרנט מעוניין להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. האינטרס הינו מובן, לזכות ברמת פרסום רבה ככל שניתן.

על מנת לקדם את האתר בצורה נכונה ויעילה, חשוב לזכור לפני הכול שמטרתו העיקרית של האתר שלכם הינו לשרת את גולשיו ולענות על צרכיו. לאחר שהגעתם אל הבנה זו, ישנם מס' שאלות אותם עליכם לשאול את עצמכם: מהם מילות המפתח בהם תרצו לקדם את האתר? אילו נושאים באתר דורשים הזנת תכנים? האם על האתר לכלול תמונות או סרטוני ווידאו? מיהו קהל היעד המתעתד לבקר באתר וכיצד יש להתאים את תכניו באופן הטוב ביותר?

השלב הבא הינו לאסוף את כלל התשובות שעניתם על שאלות אלו ולפנות אל חברת קידום אתרים מקצועית. אופן החשיפה ברשת של אתרכם יקבע על פי רמת השקעתכם במחיר שתשלמו לחברה. מאחר ואינכם היחידים אשר מתחרים על מילות המפתח בתחום שלכם וקידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש הינו תהליך אשר אורך זמן, יהיה עליכם להתאזר בסבלנות ולהמתין לתוצאות החיוביות אשר יעשו את שלהם.

5. מיתוג אינטרנטי

שלב אחרון אשר נכלל בתהליך יצירת נוכחות באינטרנט, הינו, בניית מיתוג אינטרנטי. מהו מיתוג אינטרנטי וכיצד בונים אותו נכון? מיתוג אינטרנטי מיוחס לשילוב שפת מותג החברה, הרי הוא לוגו החברה ותיאור החברה באתר האינטרנט של החברה. בניית מיתוג אינטרנטי הינה פעולה חשובה אשר מיועדת לקדם את רמת השיווק והפרסום של החברה. ישנה חשיבות לשילוב ומיקום נכון של מותג החברה באתר האינטרנט וכן לרמת הביצוע אשר פעולה זו נעשית.

דילוג לתוכן