סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

פעם, לפני המצאת הטלוויזיה והאינטרנט, התוף השבטי, כלומר המכשיר שאיחד סביבו את כל המשפחה, היה הרדיו. אנשים היו יושבים שעות על גבי שעות ביחד על מנת להאזין ביחד לשידור. כל אחד הרגיש כחלק ממשפחה מאוחדת וכל משפחה הרגישה כחלק מקהילה אחת גדולה –  קהילה מדומיינת הפרוסה ברחבי הארץ ו/ או העולם. גם היום, למרות המהפכות הטכנולוגיות והחידושים, הרדיו הוא עדיין כלי שימושי.

בכל מקום בכל זמן

כל אחד היום מאזין לרדיו ברכב בדרכו לעבודה, בעבודה  עצמה על מנת להעביר את הזמן בצורה נעימה יותר וסתם כך בשעות הפנאי. אם פעם  רק שדרנים מקצועיים היו יכולים לשדר ברדיו, היום, למעשה, כל אחד יכול להיות שדרן רדיו. אומנם לא ברשתות ארציות, אבל האינטרנט מאפשרת היום לכל אחד להפוך לשדרן גם מבלי לשדר מאולפן יקר. כל מה שצריך הוא מחשב, רמקול ושרת רדיו טוב על מנת להריץ את פעולת השידור באופן חלק.

שדרו את המסר שלכם לעולם

כאמור, כל אחד יוכל להיות שדרן רדיו אבל חשוב לזכור שלרדיו אפשר להאזין בכל מקום. בניגוד לתוף השבטי מהעבר, היום ניתן לשמוע שידורים באינטרנט, ברכב ובמקום הנגיש מכולם, בסמרטפון. אם יש לכם מה להגיד לעולם, אם אתם רוצים לשדר מוזיקה כדי שיותר אנשים יקירו אותה, אז זו היא ההזדמנות שלכם לעשות זאת. כל שידור ברדיו ניתן לשמירה. כל מה שצריך לעשות הוא להפוך את השידור לפודקאסט ולאחסן אותו באתר המיועד לכך או באתר האישי שלכם.  הפודקאסט הופך את השידור לנצחי ולרב שימושי בניגוד לזמנים בהם מה ששודר ברדיו – פשוט נעלם לאחר השידור.

אחסון בשרת רדיו

לכן חשוב לפנות לחברת אחסון אתרים טובה אשר תדאג לכם לשרת רדיו שיספק לכם את כל מה שאתר צריכים. לא כל חברת אחסון מודעת לכך שיש צורך בשרת רדיו. לכן גם לא כל חברה מציעה שירות זה. לכן חפשו קודם כל חברה המציעה אחסון בשרת רדיו במקום לחפש סתם חברה לאחסון אתרים. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים. כאלה שמבינים עניין ויכולים לעזור לכם בעת תקלה או כל צרה אחרת.

דילוג לתוכן