סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

למה כדאי לי לארח SHOUTcast השרת שלי עם sweb.co.il?
הזרמת רדיו באינטרנט היא תעשייה גדלה במהירות. ביקוש לשירותי הזרמה כבר גדל באופן אקספוננציאלי בארבע השנים האחרונות. עם זאת, אתה לא יכול לסמוך על כל ספק כדי להזרים התוכן שלך. אתה צריך שירות מהיר אמין, ותמיכת לקוחות 24×7 איכות, שניתן לרכוש רק מsweb.co.il.

הזרמת אודיו באינטרנט דורש הרבה רוחב פס. Primcast יכול לקחת את המתח מחיבור האינטרנט שלך על ידי הזרמת השמע שלך באמצעות הרשת מיותרת GigE שלנו, המשתרע על שלושה נתונים מרכזי באזור עיר ניו יורק. אנחנו יכולים להכיל את התחנות עם 100 מאזינים או תחנות עם אלפי מאזינים.

כל מי שיש לו אתר אינטרנט ורוצה להזרים אודיו דרך SHOUTcast יכול לעשות זאת על ידי הצטרפות לאחת מתוכניות SHOUTcast שלנו. הפעלת חשבון היא מיידית, וצוות התמיכה שלנו הוא כאן כדי לסייע לך 24×7. בשורה תחתונה, אם אתם צריכים הזרמת SHOUTcast, אתה צריך sweb כמארח.

איך יכול הזרם שלי להיות ממוקם?
לאחר שתירשם לתכנית אירוח SHOUTcast בsweb.co.il, אתה יכול להתחיל הזרמה באופן מיידי. ברגע שהזרם שלך הוא חי וציבורי, זה יהיה באופן אוטומטי להיות רשום בספריית SHOUTcast בSHOUTcast.com. מיליוני מבקרים יוכלו לחפש את השם שלך זרם, שיר מסוים, אמן, ז'אנר וכו 'שמה של התחנה שלך וז'אנר הוא קלט על ידך במקור SHOUTcast שלך, ואילו שמו של השיר והאמן מתעדכנים באופן אוטומטי בSHOUTcast.com.

אתה תינתן גם כתובת אינטרנט לזרם שלך, שיכול להיות ממוקם באתר האינטרנט שלך, או שיכול להינתן ישירות למאזינים שלך. הדרכותינו מספקות גם להטביע מקודד עבור שחקנים שונים שיטענו אוטומטית באתר האינטרנט שלך.

איך SHOUTcast עבודה?
תהליך הזרמה מתחיל בSHOUTcast Source Encoder. mp3 השירים שלך מקודדים בקצב הסיביות ביקש ושנשלחו לשרתי SHOUTcast שלנו מהמחשב שלך. הזרם מכן המוני שודר מהשרתים שלנו לבסיס המאזין שלך.

יכולים גם להיות שהועלו mp3 השירים שלך וזרמו מהשרתים האוטומטי-DJ שלנו. ממשקנו מקודד את השירים שלך לקצב הסיביות ביקש ולאחר מכן זרמי התוכן לשרתי SHOUTcast. הזרם מכן המוני שודר מהשרתים שלנו לבסיס המאזין שלך. פתרון אוטומטי זה נהדר עבור משתמשים שאינם רוצים להזרים מהמחשב האישי שלהם.

מה אם אני רוצה להשתמש בפטיפונים לשידור חי באמצעות SHOUTcast?
ניתן לחבר ביותר פטיפונים החדשים ישירות למחשב באמצעות USB או FireWire. זה עושה את זרימת חיים דרך SHOUTcast הרבה יותר קל, כמו כל מה שאתה תצטרך לעשות הוא לבחור קלט מסוים בSHOUTcast מקור Plug-in.

אם לא ניתן לחבר פטיפונים שלך ישירות למחשב באמצעות USB או FireWire, תצטרך להשתמש של כרטיס הקול שלך "Line-In" להעביר את הקול מפטיפונים שלך למחשב שלך. לאחר מכן תוכל לבחור "Line-In" כקלט למקור SHOUTcast Plug-in שלך.

דילוג לתוכן