סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

קידום אורגני

מדריך זה הינו לבעלי אתרים אשר רוצים לקדם בשיטת "עשה זאת בעצמך" ולחסוך לעצמם כסף על מנת לקדם את אתרם באינטרנט ובעצם להגדיל את כמות הכניסות לאתרם, אני לא מקדם מקצועי והמדריך הבא נכתב על ידי אחרי בדיקה מעמיקה באינטרנט ואחרי סקירה של הרבה מקורות מידע.

שלב ראשון: סקירת השוק
ברגע זה אתם צריכים לסקור את השוק ולבדוק מה קהל היעד שלכם מחפש במנועי חיפוש (גוגל בעיקר), נגיד אם אתם בעלי קהילה של מתכנתים כמו קודרס תוכלו למצוא לאחר בדיקה זריזה בגוגל שמילת המפתח שהכי הרבה מחפשים בנושא זה היא "קהילת מתכנתים". ולאחר מכן תוכלו לדעת שהמילת חיפוש הכי חשובה לקידום אצלם היא זו.
בחרו עד שלושה מילות קידום רק לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא על מנת שתוכלו לדעת איך למשוך את קהל היעד שלכם בצורה הכי יעילה שאפשר.
*טיפ: מציע לכם לעשות שיטה של "זנב ארוך" זה אומר שאתם בוחרים מילת מפתח אחת או שתיים וההמשך שלהם יקודם לבד. דוגמה – מילת המפתח "קהילת מפתחים" תהיה רלוונטית אם מישהו יחפש "קהילת מפתחים לאנשים חכמים" (סתם לצורך הדגמה).

שלב שני: אופטימיזציה
לערוך את הקוד של אתרכם (HTML, CSS, PHP, ASP …) על מנת שיהיה יותר "קריא" וטוב בעיני מנועי חיפוש על מנת שתוכלו לקודם במקומות יותר גבוהים במילות המפתח שלכם, כמובן שצריך לדעת קודם כל מה המילות חיפוש שאתם רוצים לקדם, כל אתר במילותיו שלו לפי קהל היעד שלו.
הפכו את אתרכם שיעמוד כמה שיותר בתקן של W3C.com מבחינת CSS, HTML.
בכותרת האתר שלבו את שמו של אתרכם ואת מילות המפתח שלכם
שימו שני תגי META אחד של תיאור (DESCRIPTION) שיהיה באורך בין שניים לשלושה משפטים הגיוניים עםמילות המפתח, ואחד של מילות מפתח (KEYWORDS) שיציג את כל מילות המפתח עם פסיקים ביניהם
שימו את הכותרת שמוצגת בעמוד הראשי של האתר בתגית H1
שימו שלושה כותרות משניות תחת התגית H2
שלבו כמה שיותר בטקסטים של האתר את מילות המפתח, חשוב מאוד שכל מילת מפתח תהיה מודגשת (BOLD) במיוחד בעמוד הראשי
סדרו את הדף שיהיה מסודר וקריא (הקוד)
דאגו לתפריט ניווט נוח ומעבר קל ושימושי בין דפי האתר

שלב שלישי: הרשמה למנועי חיפוש ואינדקסים
הירשמו למנועי חיפוש כמו: Yahoo, Google …
הירשמו לאתרי אינדקסים – תמוז, נענע, וואלה …
ובכך תוכלו לחסוך את התהליך של מנועי חיפוש ואינדקסים למצוא אתכם על ידי הבוטים שלהם וישר יוסיפו אתכם דבר אשר יקדם את אתרכם מכיוון שהוא יופיע ביותר מקומות באינטרנט.

שלב רביעי: כתיבת מאמרים
אחד הדברים הכי חשובים לגוגל הוא תוכן מתחלף ומתעדכן באותו נושא של אתרכם, אם נגיד האתר שלכם הוא פורום יש לכם יתרון כי כל הזמן יש הודעות חדשות. אבל באתרים כמו אתרי תדמית כמעט ולא משתנה התוכן ולכן חובה בשביל לקדם טוב את האתר לכתוב מאמרים בכל מיני בלוגים עם טקסט עשיר שמכיל את מילות המפתח של אתרכם כדי לקדם אתכם יותר טוב. (גם במצב של פורום צריך לכתוב מאמרים בשביל ליישם שיטת קידום ושיווק טובה).

שלב חמישי: שיווק האתר
פתחו קבוצת פייסבוק, פרסמו לחברים וחישבו על כל דרך להביא אנשים לאתרכם.
אל תשכחו לאיזה קהל יעד אתם מכוונים – אם אתם רוצים אנשים מבוגרים שיקנו מיכם שירותי גננות לא תלכו לאתרים של ילדים צעירים ותפרסמו שמה.
בהתאם גם תכינו את עיצוב ומראה אתרכם לפי קהל היעד

דילוג לתוכן