סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

שידורי רדיו דרך האינטרנט מתבצעים באמצעות תקשורת נתונים מהשרת למחשב האישי. המונח "שידורי רדיו" מתייחס לתוכן, הדומה או זהה לזה של שידורי רדיו, בהיותו מועבר לאינטרנט מתחנת רדיו, אך לא באמצעות קשר רדיו, אלא באמצעות האינטרנט.

קצב תחנות השידור החדשות שקמו הואט בעיקר בשל חברות התקליטים והדרישה שלהן לתמלוגים עבור תכנים מוזיקליים וזכויות יוצרים. בגלל שהאינטרנט הינה רשת עולמית רחבה, קשה לחברות התקליטים לבקר ולעקוב אחרי כל תחנות השידור הקיימות והחדשות הקמות מידי יום, ואין דרך יעילה ואחידה לגביית התמלוגים בעבור מדיה באינטרנט. בשל כך, יכול כל אדם להשמיע את התכנים והשירים שהוא בוחר ללא תשלום תמלוגים לחברות התקליטים. תחנות גדולות ומוכרות אינן יכולות להרשות לעצמן שלא לשלם, והן אלה שסופגות את מירב העול מחברות התקליטים. כיום, לפחות בתחנות השידור הגדולות והמוכרות, ישנן מערכות אשר מחשבות, ומרכזות את מספר ההשמעות של כל יצירה במהלך חודש, ממיינות אותן לפי בעלי זכויות, תוכניות ויצירות, וכך משלם הרדיו תמלוגים לבעלי הזכויות על היצירות המוזיקליות בעבור כל השמעה.
עתידנים ואנשי טכנולוגיה שונים צופים כי בעתיד הלא רחוק, כמעט כל תחנות הרדיו יספקו שידורים דרך האינטרנט ועקב כך צפויים להשתנות מכשירי הקצה כך שיקלטו שידורים גם דרך האינטרנט בעזרת חיבור קבוע לרשת.

[ad#co-1]

מילות קישור:  רדיו  שידורי רדיו  שדרן רדיו  שידורי רדיו באינטרנט  רדיו באינטרנט  תחנות רדיו  תחנת רדיו  ערוצי רדיו  FM  הקמת אולפני רדיו  אולפני רדיו  שידור באינטרנט  רדיו רשת  השכרת רדיו  Icecast  WINAMP  SHOUTcast  Shoutcast 2

דילוג לתוכן