סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

תוסף אבטחה נפוץ זה ייתן לכם מעל 30 דרכים לאבטח ולהגן על אתרי הוורדפרס שלכם.

בממוצע, 30,000 אתרים חדשים נפרצים בכל יום. כאן בארץ אחוז גדול של ניסיונות פריצה בגלל המצב ה"מיוחד" שלנו.

אתרי וורדפרס יכולים להיות מטרה קלה להתקפות בעיקר בגלל פגיעות תוסף מסויים, סיסמאות חלשות ותוכנה מיושנת. הדבר שימנע את רוב הניסיונות הוא שהמערכת והתוספים יהיו מעודכנים.

רוב בעלי ומנהלי האתרים אפילו לא יודעים שהם פגיעים. תוסף זה פועל כדי לתקן חורי אבטחה נפוצים, להפסיק את ההתקפות אוטומטיות ולחזק את הרשאות המשתמשים. עם הפעלה בלחיצה אחת עבור רוב התכונות, כמו גם תכונות מתקדמות עבור משתמשים מנוסים, תוסף זה יכול לסייע בהגנה על אתר וורדפרס.

לא תמיד באמת יש צורך בתוסף זה. ואם כן אז פעלו לפי ההוראות בדקדוק כדי לא לגרום לתוצאה הפוכה ובעצם לגרום לנזק במקום תועלת.

תוסף זה הוא חינמי אך כמו הרבה תוספים איכותיים יש לו גרסה מתקדמת בתשלום.

קישור להורדת התוסף

iThemes Security (formerly Better WP Security), #1 WordPress Security Plugin

iThemes Security (formerly Better WP Security) gives you over 30+ ways to secure and protect your WordPress site. On average, 30,000 new websites are hacked each day. WordPress sites can be an easy target for attacks because of plugin vulnerabilities, weak passwords and obsolete software.

Most WordPress admins don't even know they’re vulnerable, but iThemes Security works to fix common holes, stop automated attacks and strengthen user credentials. With one-click activation for most features, as well as advanced features for experienced users, iThemes Security can help protect any WordPress site.

דילוג לתוכן