סרב וואב חברת השרתים המובילה בישראל

סרב וואב החברה המובילה בישראל מספק שרתי רדיו , בניית אתרים , עיצוב אתרים , שרתי משחק , שרתים , vps ועוד הכל במחירים טובים להמשך

שרתי VPS של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב עוסקת בשרתים וירטואליים בעלת גישת וSsh Root Ftp שרת ה VPS מאפשר שילטה טובה ואפשריות רבות ורחבות VPS להמשך

שרתי רדיו בחברת סרב וואב

שרת רדיו באינטרנט משדרים על איכות השידור הגבוהה ביותר בעולם על איכות שידור של 128 kbs להמשך

שרתי איחסון של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב מעמיד לרשות הלקוח שרתי אחסון אתרים ואירוח אתרים רחב אשר על השרת אחסון ישב האתר של הלקוח ויתפקד ברשת האינטרנט להמשך

שרתי הרדיו של חברת סרב וואב

שרת רדיו מגיעה עם פנאל ניהול מקצועי. לרדיו איכות שידור Kbps 96. שירותי רדיו ושרת רדיו המאובטחים ומתוחזקים על ידי צוות החברה אשר פועלים 24 שעות לניתור סרב וואב להמשך

 

עדכון אתר חדש בפייסבוק

עדכון אתר חדש בפייסבוק

לחץ כאן

אפיון אתר ומשמעויות

אפיון אתר ומשמעויות
אפיון אתר אינטרנט הינו אחד השלבים החשובים ביותר בעת בתכנון בניית אתר לעסק. במעמד זה אנו קובעים את נראות האתר, המבנה ההיררכי שלו ואופן מיקומי כל אלמנט על המסך. אפיון אתר נכון ומקצועי חשוב ביותר מאחר והוא נוגע בכמה פרמטרים חשובים מאין כמותם כגון:

חוויית משתמש המהווה בעצם את הקשר שלנו מול הגולש וקובעת האם תבוצע אינטרקציה עם העסק או לחילופין הגולש יעזוב את האתר מבלי ליצור עימנו קשר.
זמן שהות הגולש באתר – פרמטר זה מתחלק לשניים: מצד אחד ההיבט של הגולש האנושי ומידת הסקרנות שהאתר יוצר על מנת לגרום לו להישאר ולהמשיל לשהות באתר ומצד שני ההיבט של מנועי החיפוש שכחלק מהסטטיסטיקות שלהם לביצועי אתר מבחינים בין אתרים בהם זמן השהות גבוהה או נמוך ביחס למתחרים ובכך מדרגים את האתר בהתאם.
מבנה אתר תקין מבחינת היררכייה של נושאים ותכנים שבעצם מעניקה לגולש יכולת התמצאות באתר בקלות מירבית ומגדילה את האפשרות שייצור עם העסק קשר.
אפיון אתר

אז איך מאפיינים אתר?
אפיון אתר מתבצע בתחילת התהליך וכל העת מתעדכן בהתאם לביצועים והאם הם מספקים אותנו או נותנים מענה הולם לצורכי העסק.

לכל תחום נדר אפיון אתר שונה למשל: אם מדובר באתר מכירות ומבנה מוצרים או לחילופין אם מדובר באתר של גוף ממשלתי שאמור להעביר מידע רב בצורה ברורה ונגישה או האם מדובר באתר תדמית כשלכל אחד מהתחומים שצויינו ייבוצע אפיון אתר שונה.

נדרש לבצע מחקר מתחרים בתחום ולהבין את כיצד ניתן לאפיין טוב יותר מהם ולתת מענה לגולשים הפוטנציאליים היכן שהמתחרים "נופלים" וליצור בידול בינינו לבינם אפילו רק על ידי אפיון שונה המעניק ערך מוסף לגולש.

התחשבות במבנה היררכי של כותרות ונושאים שיהיו ברורים והגיוניים הן מבחינת תוכנם לגולש והן מבחינת הסדר שלהם בהתאם לרלוונטיות למנועי החיפוש בקוד תקין שיעניק לאתר תוצאות טובות יותר בדירוגים של מנועי החיפוש ויגדיל משמעותית את הכניסות לאתר.

אפיון אתר נכון
אפיון אתר נכון יעניק לאתר שלך יתרונות רבים על פני המתחרים בכל סוגי הקמפיינים. רבים תוהים מדוע יש לאתר שלהם כניסות רבות אך הפניות לא בהתאם? או גרוע מכך במיקרים של קמפיינים ממומנים בגוגל או פייסבוק המעניקים המרות בכמות נמוכה ולא איכותית.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא אפיון אתר או דף לצורך העניין עם הפניות ממומנות לא נכונה שלא גורמת לגולש לבצע פעולה וליצור קשר עם העסק. אפיון אתר נכון עושה את ההבדל בין אתר שפונים אליו ומבצעים פעולה לבין אתר שנכנסים, רואים וממשיכים הלאה.

אנו מעניקים לאפיון האתר חשיבות גבוהה מאוד הן בתהליכי קידום אתרים והן בתהליכי בניית אתרים. מבנה אתר תקים המאופיין בצורה מקצועית יעניק לך את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

SEO בבניית אתרים

SEO בבניית אתרים

SEO בבניית אתרים וביצוע פעולות התאמה לגוגל לפני השקת האתר הינו מרכיב הכרחי, במאמר זה נציין את הפעולות הבסיסיות הנדרשות להעלות אתר בצורה תקינה לאוויר על מנת לקיים אופטימיזציה מלאה עוד בשלבים שלפני ההשקה ולהביא את האתר למנועי החיפוש כשהוא מוכן ותקין.

אופטימיזציה לאתרים חייבת להתבצע עוד בטרם משיקים את האתר וככל שהיא תהיה יותר טובה והאתר שלנו יהיה מותאם הצורה המושלמת לקווים המנחים של גוגל כך "הנחיתה" תהיה רכה ונוכל כבר בחודש הראשון לראות תוצאות יפות בדירוג האתר ובתוצאות המיקומים בגוגל.

SEO לאתר לפני השקה

פעולות לביצוע באתר

קוד אתר תקין: לוודא שהאתר שלכם נבנה בקוד תקין ומעודכן מאחר ובתחום זה השינויים הם מהירים לכן כדאי שתוודאו עוד בשלב הראשוני באיזה קוד נבנה האתר שלכם? מהיא מערכת הניהול ומה היכולות שלה? עדכונים שוטפים בהתאם לשינויים ברשת ובדרישות מנועי החיפוש? מערכת בקוד פתוח או בקוד סגור?
אפיון אתר: אפיון לאתר על כל מרכיביו הכולל מבנה דפים (עוד על מבנה אתר), מבנה כותרות, מבנה גלריות ומצגות, מיקומים של תמונות וכמובן מיקומים של טופסי יצירת קשר וטפסים נוספים במידת הצורך כגון ניוזלטר וכדומה. אפיון האתר מאפשר לנו בעצם למפות את האתר העתידי ולראות את כל התמונה מלמעלה בצורה טובה יותר ובכך לחסוך לנו הרבה עבודה בהמשך.
מחקר ביטויי מפתח: כן מחקר מילות מפתח שעוזר מאוד לפתח את הקטגוריות המתאימות בהתאם לאופי השירות או המוצרים שאנו מעניקים ולכלול ביטויים מחופשים בהתאם למחקר על מנת שנפיק את המירב משם הקטגוריה כמובן בהתאם לשירות המוצע.
כתיבת תיאורים (meta tags): נדרש לכתוב את התיאורים כבר בשלב הבנייה ושיהיו מוכנים בצורה מושלמת בהתאם למחקר הביטויים והביטוי שאנו רוצים העתיד לקדם על אותו דף. גם אם אין ברצונכם להתחיל בתהליך קידום מסודר בשלב זה עדיים התיאורים צריכים להיות מוכנים כבר באוריינטציה ל SEO.
כתיבת כותרות (meta tags): כתיבת כותרות לכל דף באתר, כותרות מושקעות המתארות בצורה מושלמת את תוכן הדף.
ביטוי למיקוד: כבר בשלב זה של הקמת הדפים צריך להטמיע את הביטוי למיקוד מנועי החיפוש.
כתיבת תכנים: כתיבת תכנים והטמעתם לדפי האתר בצורה מושלמת הכוללים קישורים ומבנה כותרות (H1, H2, H3) תקין בהתאם לנושאי התכנים והחלוקה לפסקאות. פריסת התוכן בצורה קריאה ונוחה למשתמש הינה דבר חשוב הן מהסיבה הברורה להקל על הקורא ולהגדיל את חווית המשתמש באתר והן מבחינת הדירוג של המאמר בגוגל שגם כן בוחן בכלים שונים כחלק מהפרמטרים לדירוג האתר את ניראות הדף בצד המשתמש.
תמונות: להטמיע תמונות רלוונטיות בכל מאמר עם כל תגיות המטא הנדרשות (ALT) כשאנו כותבים שם את מה שבאמת התמונה מתארת ולא מנסים לתמרן את מנוע החיפוש עם ALT ותיאור תמונה שלא קשורים אליה.
סרטוני וידאו: סרטוני וידאו הם דבר הכרחי באתר והם מסייעים רבות הן בנראות והקרבה לגולש והן מבחינת קידום אורגני לדף בו מוטמע הסרטון. אין ספק שסרטוני וידאו מהווים גורם מקרב יותר ממלל ומתמונות.
פעולות לביצוע מחוץ לאתר

איתור דומיין: איתור דומיין גם כן פעולה שנדרש להקדיש לה מחשבה ולמצוא את הדומיין שהכי מתאים לנו אך יחד עם זאת שלא יהיה ארוך ומסובך. אם אפשר למצוא את שם הדומיין עם שם העסק או שם האדם המספק את השירות ושיהיה קליט.
בחירת שרת ייעודי: נדרש לבחור שרת לאחסון האתר (עוד על אחסון אתרים), שרת אשר יענה על הצרכים של האתר בהתאם לתקציב האחסון שברשותנו ולהשקיע היכן שצריך כלומר אם מדובר באתר למסחר אלקטרוני שמיועד להכיל נתונים סודיים כמו נתונים אישיים של לקוחות, נתונים של כרטיסי אשראי אזיי נשקיע בשרת מאובטח היטב. נדרש לבחון את נפח הדיסק הרצוי לנו שלא נישאר בלי מקום להמשך פיתוח האתר (בנושא זה נדרש לקחת רזרבות מאחר והשרת עצמו מפתח קבצים התופסים גם כן מקום כמו בחלק מהמקרים errorLog). פן נוסף שנדרש לקחת בחשבון בבחירת שרת הוא מיקום השרת בארץ או בחו"ל כשפרמטר זה יכול לשפיע (לא בהכרח) על מהירות האתר.
סריקת האתר: לאחר שסיימנו עם כל עבודת בניית האתר ועדכון החומרים בו נדרש לבצע סריקה (כגון Screaming Froge וכדומה) ולבדוק שאכן הכל בוצע כנדרש ושכל הכותרות, ביטויי המפתח, תכנים, תגיות מטא הוטמעו בהתאם להנחיות גוגל.
עדכון אתר בכלי מנהלי אתרים: לאחר שהעלנו את האתר, נדרש לעדכן ולאמת אותו בכלי מנהלי אתרים של גוגל כשפעם אחת עם WWW ופעם אחת ללא. בהמשך נדרש לעדכן את שאר ההגדרות בכלי זה בהתאם להנחיות כמו דומיין מועדף, מיקום איזורי ועוד.
עדכון האתר בגוגל אנליטיקס: פתיחת גוגל אנליטיקס לאתר והטמעת הקוד המתקבל במערכת האתר או בדף הראשי (בהתאם לסוג האתר) כשמערכת בניית אתרים בוורדפרס מעניקה תוספים ייעודיים להטמעת גוגל אנליטיקס.
SEO בבניית אתרים

סיכום SEO בבניית אתרים

כפי שאנו רואים SEO בבניית אתרים הכוללים את הכלים שצויינו במאמר זה יוכלו לעזור לכם בקידום האתר (לפרטים נוספים אודות קידום אתרים) והשגת תוצאות טובות בעבודתו ברשת. כן נדרש כבר בשלבי בניית אתרים לקחת בחשבון את נושא האופטימיזציה לגוגל שתעניק לכם "חיים קלים "במציאת האתר שלכם וחשיפתו לכמה שיותר גולשים. כלים אילו הם הבסיס לבניית אתר והעלאתו לאוויר בצורה תקנית.

בניית אתרים במחשבה תחילה תאפשר לכם לעקוף את המתחרים כבר בחודשים הראשונים ולהפוך את האתר שלכם להכי טוב ברשת! מה שבטווח הארוך יעזור לכם לחסוך הרבה כסף ולקבל תוצאות טובות במנועי החיפוש.

11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

סיימנו לבנות את האתר של העסק שלנו וכעת הוא באויר מוטמע במנועי החיפוש אך כמות הכניסות אליו נמוכות ולא עונות על הציפיות להגיע לקהל גולשים גדול ככל שניתן. תנועה לאתר יכולה להתבצע ממקורות שונים ברשת ואף מיחוצה לו כגון מקומונים (עיתונים) הממליצים על אתר החברה עם הכתובת וקוראים לפעולה מצד לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במידע נוסף אותו יוכלו לקבל מהאתר.

יחד עם זאת קיימות דרכים ברשת להגדלת התנועה הן באופן ממומן והן בצורה אורגנית חינמית טבעית כשכעת נציין ונסביר את 11 הדרכים העיקריות ביותר כיום ברשת האינטרנט להגדלת התנועה לאתר שלנו.

מקורות תנועה לאתר

קידום אתרים אורגני: קידום אתרים אורגני תמיד היה התהליך הכי ארוך והכי יקר אך הכי משתלם לטווח הארוך הן מבחינת התוצאות הישירות של מיצוב האתר במיקומים גבוהים לאורך זמן על ידי תחזוקה שוטפת של המאמרים בו, השירותים ומבנה האתר והתאמתו באופן דינמי למנועי החיפוש בדגש על גוגל כשאופטימיזציה לכל רכיביו הן ברמת הקוד והן ברמת התכנים והתמונות מבוצעת לכל אורך התהליך. קידום אתרים אורגני בגוגל ממתג את האתר שלך בעיני הגולשים ברמה גבוהה ומעניק את הרושם של עסק יציב ומושקע מאחר והתהליך של קידום אתרים לוקח זמן ומשאבים כשנקיטת פעולתן לכשעצמה מוכיחה שהעסק כאן חי ובועט והוא מעוניין להישאר עוד זמן רב.
11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

2. קידום אתרים ממומן בגוגל: קידום אתרים ממומן בגוגל מעניק חשיפה אדירה אלא אם כן להבדיל מהקידום האורגני הינו מיועד לקמפיינים מיידיים שלא ניתן להמתין איתם עד לתוצאות של הקידום האורגני ועל ידי מודעות הקוראות לפעולה קהל הגולשים בהתאם למחקר מילות המפתח שלכם מגיעים לאתר דרך המודעה המצביעה על מבצע או כל מכירה מואצת אחרת.

3. רשתות חברתיות: רשתות חברתיות הינן כלי נהדר ופשוט מאוד להגדלת החשיפה לאתר שלכם אך כמובן בהיעזרות בגורם מוסמך ניתן להפיק מהן אף יותר מאשר רק תנועה. הפרסום ברשתות החברתיות יכול להתבצע בווריאציות שונות הן בצורה אורגנית והן בצורת מודעות ופרסומים ממומנים, קידום אורגני ברשתות חברתיות מכיל פתיחת קבוצה משלנו והשתתפות בקבוצות דיון אחרות להגדלת הנוכחות ברשת על ידי מתן פתרונות לשאלות, הצגת המלצות וקישורים המפנים לדף באתר שלנו שמעניק פתרון לאיזו בעיה שהוצגה וכדומה. פתיחת דף עסקי כעת ניתן לבצע זאת במגוון רשתות חברתיות כגון: פינטרסט, גוגל+, טוויטר, לינקדאין וכמובן פייסבוק המהווה פלטפורמה גדולה מאוד לעסקים ברשת המעוניינים להגדיל את התנועה לאתר שלהם בצורה טבעית. יחד עם זאת ניתן לבצע קידום ממומן ברשתות החברתיות בדיוק על אותו אופן כמו בגוגל אדוורדס על עיקרון מחיר לקליק על מודעה המעניקים גם הן את הפתרון להגדלת נפח הגולשים באתר.

4. פורומים: פורומים הינה דרך נוספת ומעניינת מאוד מאחר והיא מעניקה חשיפה והגדלת נפח הגולשים לאתר אך גם יכולה להיות בעלת ערך מוסף של הגדלת הסמכות של האתר מאחר ובפורומים גולשים רבים מעלים שאלות לגבי נושאים שונים ואם לנו בתור בעלי עסקים יש את הפתרונות המקצועיים עבורת אנו גם מגדילים את התנועה לאתר וגם את סמכותו כגורם אמין המעניק פתרונות ברשת בהתאם לתחום הרלוונטי.

5. פיתוח פרופיל קישורים: אחד הפרמטרים החשובים ביצירת מעמד סמכותי לאתר כשכל קישור מהווה המלצה על האתר שלנו וככל שכמות הקישורים תהיה גדולה יותר ברשת מאתרים רלוונטים הן מבחינת התחום והן מבחינת רמת הסמכות כך התנועה מלקוחות איכותיים תעלה וגם רמת הלידים בהתאם.

6. ניוזלטר: התקינו באתרכם רישום לניוזלטר כך שבכל פעם שאתם מעלים מאמרים או מוצרים או כל דבר חדש באתר או בעסק יש לכם כלי יעיל ביותר לשמור על קשר עם הגולשים שנרשמו ובכך לשמור ולהגדיל את התנועה באתר.

7. אינדקסים: ישנם ברשת המון אינדקסים של בעלי מקצוע ועסקים חלקם סמכותיים יותר וחלקם סמכותיים פחות אך מהווים כלי חשוב בחשיפת העסק שלכם בין עסקים מתחרים והגדלת הנוכחות האינטרנטית שלכם.

8. פרסום בלוחות פרסום מקומיים וארציים: ניתן לבצע שיתופי פעולה בין אתרים שונים בתחום והטמיע פרסומים משלימים אחד לשני המהווים המלצות והגדלת נוכחות באינטרנט שהם גם מעניקים ערך מוסף לאתר המפרסם וגם מעניקים לכם חשיפה. את שיתופי הפעולה ניתן לבצע גם בתשלום או בתמורה המקובלת על שני הצדדים על מנת להפיק רווחים לשני הצדדים.

9. השתתפות בבלוגים רלוונטים: כל העת לחפש בלוגים ברשת באותו השירות או המידע אותו אתם מעוניינים להעביר ולהשתתף בהם עם הטמעת הקישור לאתר שלכם.

10. בניית אתרי תשתית: בניית אתרים עם תוכן משלים לאתר שלכם שיהוו תשתית קישורים איכותית ועוצמתית להגדלת הנוכחות שלכם במנועי החיפוש.

11. תגובות באתר: אפשרו לגולשים להגיב באתרכם וענו לתגובות בצורה עקבית ומקצועית, ענו על שאלות בצורה מנומקת והגדילו את סמכות האתר שלכם כאתר המעניק פתרון לגולש.

אופטימיזציה להגדלת תנועה לאתר

הגדלת התנועה לאתר – מסקנות:

כפי שאנו רואים כאן עברנו על 11 דרכים להגדלת התנועה לאתר, מציאת דרכים להגדלת התנועה לאתר מצריכה יצירתיות והתמדה בחיפושים בלתי פוסקים אחר מקורות מגוונים וחדשים כל הזמן. צויינו כאן מקורות אורגנייים ומקורות בתשלום שניתן לשלב בינהן בהתאם למטרת הקידום ובהתאם לחלוקת התקציב העומד לרשותינו.

אחד היתרונות של הפרסום באינטרנט היא שהפרסום הזה מדיד וניתן לראות בכל זמן נתון את כמות הכניסות לאתר וזמן השהות של כל גולש ולבצע סטטיסטיקות אודות המאמרים הפופולריים ביותר או המוצרים המבוקשים ביותר בעזרת כלי גוגל אנליטיקס המעניק נתונים מקיפים שיכולים לעזור לנו מאוד בהמשך התהליך ולתת לנו אינדיקצייה לגבי אופן העבודה שלנו והאם היא יעילה.

התנועה באתר היא מבין הפרמטרים החשובים בקידום אתרים אורגני כשהיא משקפת המון אודות האתר שלנו ואיך הגולשים, הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מגיבים אליו. חשוב לזכור שלא מספיקה הגדלת התנועה לאתר אלא גם זמן השהות באתר מאחר ואם אנו מזהים מגמה של כניסת לקוחות ועזיבה מהירה צריכה להידלק לנו נורה אדומה ואנו צריכים לבדוק מדוע גולש יוצא מהאתר מהר מידיי.

מהירות אתר במנועי החיפוש

מהירות אתר במנועי החיפוש

מהירות אתר הינה אחד מהפרמטרים הנבדקים על ידי גוגל ואנו נעניק לו חשיבות רבה בשלבי קידום אתרים שבעזרת פרמטר זה נקבע דירוג האתר מבחינת ביצועים שמשפיעים על מיקום האתר בתוצאות החיפוש. קודם כל תבצעו בדיקת מהירות אתר ופעלו בהתאם להוראות התיקון הנדרשות במידה ונדרשתם עקב מהירות אתר לא תקינה. במאמר זה אציג עבורכם דרכים לשיפור מהירות האתר שלכם על מנת להגדיל את חוויית המשתמש ולשפר את ביצועי האתר לצורכי SEO למנועי החיפוש בדגש על גוגל.

חלק מהגורמים היכולים להשפיע על מהירות האתר מצויים הן בתוך האתר והן מחוצה לו לכן, שבאים לבחון דרכים לשיפור מהירות אתר צריך לבחון ולטפל בכולם בהתאם על מנת להביא לשיפור הביצועים. את פרמטר מהירות האתר נדרש לקחת בחשבון עוד בשלב בניית האתר (עוד על בניית אתרים) כשאנו כבר מתכננים מראש את מבנה האתר, אופי התכנים שיהיו בו ובוחנים את תחום העיסוק שלו ביחס לאתרים מתחרים בהתאם למילות החיפוש ממחקר הביטויים שביצענו.

מהירות אתר

פעולות לביצוע בתוך האתר

אופטימיזציה לתמונות:

כווצו את התמונות באתר שלכם למינימום וודאו שאתם מעלים תמונות מתאימות בכמות הנדרשת ולא מציפים את האתר ביותר מידיי תמונות שלא לצורך. תוסף מומלץ לכיווץ Compress JPEG & PNG images שייעשה עבורכם את העבודה.

אופטימיזציה לוידאו:

העלו את סירטוני הוידאו שלכם ליוטיוב ומשם תמשכו אותם לאתר ואל תעלו אותם בשרת של האתר או תטמיעו בגליות וידאו מתוספים שונים הדורשים זאת. פעולה זו תעזור גם בקידום אורגני והגדלת החשיפה לאתר ממקור נוסף מעבר לטיפול במהירות האתר.

אופטימיזציה לדף הבית:

הדף הפופולרי ביותר באתר שלכם שאליו מגיעים רוב הגולשים לכן על דף זה נדרש לוודא שלא מועמסים עליו יותר מידי אלמנטים, יש לשים כמות פוסטים אחרונים לא גדולה מידיי, גלריית תמונות קלה (במשקל) עם תמונות מכווצות לצמצום זמן טעינה.

אופטימיזציית קוד:

על מנת לבצע אופטימיזציית קוד מושלמת החליפו ככל שניתן קודים "כבדים" כגון PHP ו JS בקודים "קלים" של HTML פשוט ונקי. בחנו כל הזמן כיצד ניתן להמיר את התמונות לקוד CSS קל יותר.

התקנת תוספים:

לעיתים אנו מתפתים להתקין כמה שיותר תוספים לאתר מגלריות מדהימות, תוספי פורומים למינהם, וידאו ועוד. נדרש לדעת עם אילו תוספים כדאי להשתמש ועם אילו לא, ישנם תוספים רבים ברשת שלא רק שלא מביאים תועלת אלא אף גורמים נזק לכן, לפני התקנת תוסף חדש לאתר שלכם אני ממליץ לבחון אותו ב local על המחשב שלכם לפני העלאתו לאתר החי מאחר וישנם תוספים הרושמים שורות קוד על קבצים מסויימים כגון htaccess וקבצים נוספים כשלאחר הסרת התוספים נדרש להיכנס לאותם קבצים ושלנות את הקוד כפי שהיה לפני ההתקנה ויותר נוח לבצע זאת במחשב שלנו מאשר על האתר החי עם העברה דרך ftp כשיחד עם זאת המצב עלול לגרום נזק לקידום.

פעולות לביצוע מחוץ לאתר

בחירת שרת:

לפני בחירת שרת לאחסון האתר שלכם בצעו סקר שוק והשוו ביצועים בין שרתים על ידי כלים שונים און ליין, המלצות מלקוחות, חברים ובחנו את האתר שלכם על כל רכיביו ותמצאו את הדפים הכבדים ביותר ובצעו בהם שיפורים נדרשים. לשרת יש חשיבות עצומה במהירות האתר ועבודתו הרצופה ברשת, במידה ובחרתם לאחסן בשרת זול אל תתפלאו מדוע האתר שלכם לא זז! באחסון אתרים מחיר האחסון הוא בעל ערך נמוך ביחס לעלות מול תועלת. קיימות חברות רבות לאחסון אתרים רק צריך למצוא את אלו שמעניקות לנו את הפתרון האופטימלי בהתאם לדרישות האתר.

מיקום השרת:

במידה והשרת שלכם ממוקם רחוק (גיאוגרפית) מקהל לקוחותיכם או מהמדינה הראשית בה האתר שלכם מתחרה הוא יעבוד לאט יותר מאשר אם השרת היה באותה מדינה. נכון ישנם אלמנטים נוספים וזה לא נתון מוחלט אך נדרש להתחשב גם בו.

מטמון (CACHING):

מומלץ לוודא שיש דף מטמון לכל אתר כשבעלי אתרי וורדפרס יכולים להשתמש בתוסף המצויין "Clear Cache For Me" המנקה את מטמון האתר לאחר עדכונים ושינויים המבוצעים בתדירות גבוהה.

מהירות אתר במנועי חיפוש

מהירות אתר – מסקנות:

במאמר זה צויינו כמה אפשרות לטיפול באתרים איטיים וניתן להבין מהם הגורמים האפשריים לבעיית המהירות. ישנן פעולות נוספות וסיבות רבות נוספות לתופעה ולדרכי הטיפול בה אך אילו הן הבסיסיות ועיקריות שכל אחד יכול לבחון באתר שלו. על מנת שהאתר שלנו יעבוד כמו שצריך ובמהירות הנדרשת. אתר אינטרנט מצריך תשומת לב יומית ועדכון התוספים שבו בהתאם לדרישות מנועי החיפוש בדגש על גוגל.

מהירות עליית האתר חשובה מאוד גם מבחינת התדמית שלכם בעיני הלקוחות שכן אתר שעובד מהר משדר מקצועיות ורלוונטיות בעוד שאתר שעובד לאט משדר הזנחה משהו כמו שזה לא מעניין אף אחד… האתר שלכם מעניק את הרושם הראשוני לעסק שלכם וכדאי שיפעל כראוי. מעבר לכך למהירות אתר יש משמעות מכרעת בקידום אתרים בגוגל ועל מנת להביא את האתר לדירוגים גבוהים ולעקוף את המתחרים אנו חייבים לוודא כל העת שהאתר שלנו מעודכן ועובד במהירות הנדרשת.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות

developnet
קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו אלמנט חשוב ודומיננטי בקידום אתרים אורגני של 2016. עם התפתחותן של הרשתות החברתיות הן מבחינת מספר הרשתות הקיים והן מבחינת מגוון אופי התכנים שכל רשת חברתית מציעה. אנו בעלי האתרים מנצלים משאב זה על מנת לחשוף את התכנים באתר שלנו לכמה שיותר אנשים המהווים לקוחות פוטנציאלים לשירות או המוצר שלנו ובכך להגדיל את התנועה לאתר.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כיום מציע לנו פעילות בצורות שונות בהתאם לצורך כשאנו יכולים לבחור היכן להשקיע את מירב המשאבים בהתאם לאופי הרשת החברתית. כבר בשלב בניית האתר (עוד על בניית אתרים בוורדפרס) אנו משקיעים מחשבה בשילוב כפתורי השיתוף ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את הפעילות מבחוץ ולהביא את התנועה ממקורות שונים לתוך האתר שלנו מהרשת החברתית על ידי שיתופים או המלצות בדרכים שונות בהתאם לרשת החברתית.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות ממוקדות

ישנן רשתות חברתיות המתאימות לתכנים מסויימים בהתאם לתחום העניין של המשתמש כשכל הרשת מוקדשת לתכנים בנושאים ממוקדים ומיועדת לאנשים ספצפיים אשר אלו הם תחומי עניינם כגון "גיטהב" = פרוייקט שהוקם בשנת 2008 המאפשר למפתחים בקוד פתוח לשתף את העבודות שלהם ולקבל פידבקים או רג'קטים בהמשך הפיתוח ובכך לבצע מן סיעור מוחות ברשת מול תכנתים מוכשרים נוספים ולהרחיב את פיתוח הפרוייקט שלהם. יחד עם זאת ישנה הרשת החברתית "Dribbble" המיועדת למעצבים גרפים המעניקה השראה למעצבים רבים בכל העולם ובעלת שם דבר בסצנת העיצוב. מעצבים רבים מעלים לשם תיקי עבודות מעיצוב כפתורים, טפסים ועוד. רשת חברתית מומלצת מאוד לכל חובבי הגרפיקה הממוחשבת.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כלליות

בניגוד או לא בניגוד לרשתות החברתיות הממוקדות נושא, ישנן הרשתות החברתיות הכלליות המוכרות לכולם ומהוות פלטפורמה להעברת מסרים ללא השתייכות לקבוצות מסויימות או רק לבעלי התמחויות וכמובן את הרשתות האלו כולם מכירים כגון פייסבוק, טוויטר, אנסטגרם, פינטרסט ועוד. הרשת החברתית בעיניי מהווה את ה"דור 2 דור" שלפני תקופת הרשתות החברתיות כלומר: עד עידן הרשתות החברתיות בעלי עסקים היו מגיעים פיזית ללקוחות הפוטנציאליים שלהם ומציעים את מרכולתם על ידי נציגי מכירות מהודרים וכיום, בעידן הרשתות החברתיות בעל עסק יכול "להיכנס" ללקוח הפוטנציאלי שלו ברשת החברתית בווריאציות שונות ולהציע את מרכולתו רק שברשת החברתית זה קורה בעזרת קריאייטיב, תמונות וסירטונים.

קידום אתרים וסוגי רשתות חברתיות בשימוש

קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו רק שימוש אחד קטן שניתן לעשות ברשת החברתית על ביצוע פעולות אורגניות ברשת המעודדות כניסת גולשים לאתר וביצוע פעולות נוספות ועד למימון קמפיין הקורא לגולשים להיכנס לאתר כשאנו משלמים עבור כל כניסה כזו סכום שנקבע אוטומטית על ידי הרשת החברתית או סכום שאנו מגדירים כמתאים לנו.

קידום אתרים ברשתות חברתיות מבחינה טכנית קל ופשוט לביצוע אך אם לא משתמשים בו בתבונה אנו עלולים לקבל את התוצאה ההפוכה מזו שציפינו לה לכן, מומלץ לחשוב היטב ולבחון את השוק ואת התנהגות הגולשים ברשת הנבחרת לפלטפורמה הפירסומית ולהתנהל בהתאם לתחום אותו אנו מקדמים ולהבין מה נהוג בו הן מבחינת סוגי הסטטוסים, תמונות, וידאו ועוד.

מטרות שונות לשימוש ברשתות חברתיות

כאן ציינו מטרה עיקרית והיא קידום אתרים בעזרת הרשתות החברתיות אך אנו עדים לשימושים רבים ברשתות השונות כגון יוטיוב – אמנים רבים המעוניינים לקבל חשיפה ליצירותיהן מעלים שירים וקליפים הזוכים לחשיפות במספרים אדירים ובכך ממנפים את היתרון העצום שברשת החברתית המעניקה במה חינמית לקהל בכל העולם ללא סלקצייה של חברות תקליטים או סוכנים כאלה ואחרים.

פוליטיקאים המעוניינים להעביר מסרים לציבור בצורות שונות של פוסטים וקטעי וידאו, רשתות חברתיות יכולות להוות יומן חיים שבו גולש מעלה מידע, תמוננת וסרטונים בתקופות שונות בחייו ומקבל איזה שהוא ציר זמן בשנים לפעילות. כמובן בעל עסקים המעוניינים לחשוף את מרכולתם ולפרסם כמה שיותר ברשת החברתית וכמובן גולשים שנקרא להם "ללא מטרות רווח" שפועלים ברשת להנאתם מורידים ומעלים חומרים ונשארים מעודכנים.

איך להקים תחנת רדיו באינטרנט

איך להקים תחנת רדיו באינטרנט

כיצד להקים תחנת רדיו באינטרנט | שרתי רדיו | רדיו ברשת
תמיד חלמתם להיות מנהלי תחנת רדיו באינטרנט ?
תמיד חלמתם להיות שדרנים / שדרניות ברדיו ?
חושבים שיש לכם את זה?
היום זה אפשרי ובקלי קלות לשדר מהבית וישמעו אתכם בכל העולם
שרת רדיו , שרתי רדיו

הצגת אייפי באתר שלכם ip

הצגת אייפי באתר שלכם ip

<?PHP echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?>

 

ManageWP – מעולה למי שמתחזק מספר אתרי וורדפרס

ManageWP – מעולה למי שמתחזק מספר אתרי וורדפרס

אם יש לכם מספר אתרי וורדפרס ואתם מחפשים דרך פשוטה וטובה לתחזק אותם, אני ממליץ בחום לנסות את ManageWP.

ManageWP כולל לוח בקרה פשוט שיעזור לכם לתחזק את כל האתרים שלכם, לעדכן אותם, לגבות אותם, לפתור ולזהות בעיות.

וכל זה בחינם וללא הגבלה.

השירות כולל מספר פי'צרים בתשלום כמו הודעות SMS כאשר האתר נופל או גיבוי לפי זמנים במקום אחת לחודש במחירים שווים לכל נפש (דולר עד שני דולר לחודש פר אתר).

אבל גם בחינם זה לגמרי שווה, למעשה אם אתה מתחזקים מספר אתרים ואתם לא משתמשים ב ManageWP או בשירות דומה אתם עובדים לא נכון.

אגב שרותים דומים, למי שמחפש יש גם את infinteWP ו ithemes sync אשר מהווים אלטרנטיבה טובה. אך לדעתי נכון להיום ManageWP נותנים את השירות הטוב ביותר והנוח ביותר מבין השלושה ולכן אני ממליץ עליהם.

זה האתר של ManageWP:

https://managewp.com

איך יודעים באיזה תבנית בנוי אתר וורדפרס?

איך יודעים באיזה תבנית בנוי אתר וורדפרס?

שאלה פשוטה – תשובה פשוטה, פשוט נעזרים באתר הזה: http://whatwpthemeisthat.com
האתר הזה יגיד לך בידיוק על איזה בסיס תבנית האתר שאתם רואים בנוי, הוא יספר לכם מאיפה ניתן לרכוש אותה, מי יצר אותה, ואם יש לה תבנית אם, גם עלייה הוא ייתן לכם את כל הפרטים.