סרב וואב חברת השרתים המובילה בישראל

סרב וואב החברה המובילה בישראל מספק שרתי רדיו , בניית אתרים , עיצוב אתרים , שרתי משחק , שרתים , vps ועוד הכל במחירים טובים להמשך

שרתי VPS של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב עוסקת בשרתים וירטואליים בעלת גישת וSsh Root Ftp שרת ה VPS מאפשר שילטה טובה ואפשריות רבות ורחבות VPS להמשך

שרתי רדיו בחברת סרב וואב

שרת רדיו באינטרנט משדרים על איכות השידור הגבוהה ביותר בעולם על איכות שידור של 128 kbs להמשך

שרתי איחסון של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב מעמיד לרשות הלקוח שרתי אחסון אתרים ואירוח אתרים רחב אשר על השרת אחסון ישב האתר של הלקוח ויתפקד ברשת האינטרנט להמשך

שרתי הרדיו של חברת סרב וואב

שרת רדיו מגיעה עם פנאל ניהול מקצועי. לרדיו איכות שידור Kbps 96. שירותי רדיו ושרת רדיו המאובטחים ומתוחזקים על ידי צוות החברה אשר פועלים 24 שעות לניתור סרב וואב להמשך

 

האם אצטרך להשאיר את המחשב שלי דלוק 24/7?

האם אצטרך להשאיר את המחשב שלי דלוק 24/7?

אם אתם מתכננים אודיו זרם חיים, אז כן. כל עוד אתה רוצה לשרת משדרים, תצטרך לספק את השמע לחיות עבורו לשדר.

עם זאת DJ האוטומטי שלנו אינו מחייב אותך להתחבר לעצמך, כמו Auto DJ יתחבר והזרים בשמך. תוכלו פשוט צריך להעלות אודיו בצורת קבצי MP3 באזור הלקוח ולאפשר DJ אוטומטי. זה יהיה לשחק את MP3s עלית ואתה תהיה חופשי להשתמש במחשב שלך כמו שאתה רוצה.

כמה קל להשתמש Icecast?

כמה קל להשתמש Icecast?

Icecast הוא למעשה מאוד פשוט לשימוש. אתה יכול להשתמש בתוכנה חופשית כמו Winamp לשדר, אשר ניתן להתקין על כל מחשב Windows שמחובר לאינטרנט. ישנם גם פתרונות זמינים עבור משתמשי אפל ו- Linux. ניתן גם לשקול שימוש בכלים כגון Simplecast ו שדרן SAM , אלה הם יותר מקצועיים 100% Shoutcast כלים תואמים.

שידור באמצעות Encoder BUTT תומך בShoutcast ו Icecast.

שידור באמצעות Encoder BUTT תומך בShoutcast ו Icecast.

Encoder BUTT (אשר מייצג "שידור באמצעות זה כלי") הוא קידוד וידאו מערכת הפעלה מעולה בחינם, וקל מאוד לשימוש מרובה. הוא תומך הוא Shoutcast ו Icecast שירת והוא פועל על Windows, MacOS ו- Linux. Encoder BUTT מציע הרבה תכונות נחמדות, חלקן לא ניתן למצוא תמיד מקודד זרם אחר. בעיקר היא יכולתו להזרים ולהקליט בו זמנית עם שונות קצביות שידור . כמו כן, מקודד מאפשר לך לשנות את הגדרות השמע כגון bitrate ואת מספר הערוצים בזמן הסטרימינג. אולם זה עובד רק כאשר הזרמה ב Mp3 .

הגדרת Encoder BUTT על Windows:

ראשית, תצטרך להוריד ולהתקין את קודאי BUTT . זה ניתן להוריד בחינם כאן .

כשאתה מתחיל BUTT בפעם הראשונה, זה יוצר באופן אוטומטי קובץ תצורת ברירת מחדל בספרייה הביתית של המחשב. כל שינויים לאחר מכן תבצעו אז יקבלו נכתב בקובץ זה. .

הוספת שרת:

בתוך "הגדרות BUTT" אשר נפתח בתוך חלון חדש, תחת הלשונית "ראשי", תוכל לערוך את המידע הבא:

שרת: זה המקום שבו אתה יכול לבחור מתוך הוסיף שלך השרתים . זה יכול להיות שימושי אם אתה משתמש אחד או יותר בשרת חשבון עבור הזרמה.

זרם Infos: זה מקום שבו תוכל לערוך את מידע הזרם שלך כגון שם הנחל, תיאור, ז'אנר , כתובת אתר אינטרנט ואת פרטי התקשרות שליח שונים מיידית.

כדי להוסיף שרת , לחץ על הכפתור "הוסף" מתחת ללשונית "השרת", זה אז יפתח עוד חלון חדש. כאן אתה יכול לציין שלך בשרת פרטי.

שם: כאן אתה יכול שמכם בשרת עבור הרשימה הנפתחת. אם אתה משתמש אחד או יותר בשרת חשבון ולהקליד זה מאפשר לך לשנות במהירות ביניהם.

סוג: בחר באפשרות Shoutcast או Icecast . * שים לב: זה צריך להיות אותו הדברשרת סוג שיש לך מנוי.

כתובת:כאן אתה קלטשרתימארח. (ראה דוא"ל ברוך)

Port:כאן אתה קלטת מספר היציאה ספק שלך. (ראה דוא"ל ברוך)

סיסמא:כאן אתה קלטת את הסיסמה 'מקור החשבונות שלכם.

נקודת העגינה:/ חיה * שים לב: זו נדרשת רק כאשר הזרמת Icecast שרתים , אפשרות זו שמחקה כאשר אתה בוחר את שרת הסוג כמו Shoutcast .

Icecast משתמש:מקור * שימו לב: עליך להשתמש בשם המשתמש של "המקור" ולא שלך בשרתחשבונות משתמש. זה נדרש רק כאשר הזרמת Icecast שירת והאפשרות כזו שמחקה כאשר אתה בוחר את שרת הסוג כמו Shoutcast .

קביעת הגדרות אודיו:

תחת "אודיו"

התקן שמע: כאן אתם בוחרים כרטיס הקול שלך

ערוצים: סטריאו (ברירת מחדל)

sampleRate: 44100Hz (ברירת מחדל)

Codec: MP3

Bitrate: 128k (לדוגמה)

ניתן גם להגדיר את "Codec" ו "Bitrate" שבו ברצונך לשמור הקלטה הזרם (ראה בהמשך).

לבסוף, לאחר שהשלמת את כל ההגדרות שלך, לחץ על הכפתור "שמור הגדרות", BUTT יהיה ולאחר מכן לשמור את כל השינויים שביצעת. שינויים אלו צפויים לקבל בכתב את הקובץ בתצורת ברירת המחדל אותו הזכרנו קודם לכן.

הזרמה בקת:

לאחר שהשלמת הוספה שלך בשרת עריכת כל זרם המידע שלך, להתחיל בהזרמת עם BUTT פשוט ללחוץ על כפתור "הפעל" על הממשק הראשי. זה יתחבר לשרת שנקבע בשרת . סמל המשחק הצהוב בממשק הראשי יהיה אורו פעם BUTT מחובר לשרת . לחצן "עצור" לאחר מכן ניתן להשתמש בכל עת להתנתק בשרת . אנחנו תמיד ממליצים לשים עין על הרמות שלך עם בנה שלה מטר VU לוודא כי אות השמע הוא מעולם באדום וגרמנו לכל סוג של עיוות.

להלן זו האופציה עבור "התחל הקלטה כאשר הוא מחובר". אם יש לך תיבה זו מופעלת, קודאי BUTTאז יתחיל את ההקלטה ברגע שאתה מחובר שלך בשרת . אם תיבה זו נשארת מנוטרל, BUTT רק מתחיל הקלטה על לחיצה על כפתור "הקלט" על הממשק הראשי. כדי לעצור את ההקלטה בכל עת אתה רק צריך ללחוץ על הכפתור "שיא" שוב.

אתה יכול לערוך את מפרט ההקלטה הבא בכרטיסייה "השמע":

Codec: כאן תוכל לבחור בין הפורמטים Mp3 , Ogg Vorbis , אופוס או lossless Flac או Wav .

Bitrate: ציין את bitrate שאתם רוצים להקליט בבית, הן ברמת Mp3 ,Vorbis Ogg או Opus פורמטים. Flac ו Wav הקלטה אינה דורשת הזה כפי שהם פורמטי lossless ואל ישתמשו בכל דחיסת קובץ.

איך אני יכול להשתמש ברוחב פס פחות?

שאלה נפוצה זו מסבירה איך אתה יכול לחסוך על השימוש ברוחב הפס שלך כל חודש אם אתה מוצא כי אתה העולה הקצאת רוחב הפס החודשי שלך עם שלנו "תשלום חודשי" תוכניות לא יכול להרשות לעצמו לשדרג. ישנן מספר דרכים בהן ניתן להפחית את כמות העברת הנתונים על שלך לשרת חשבון. אנו מספקים כמה הצעות לכך בהמשך. 

הורדת bitrate הזרמים שלך:

הנמכת bitrate עבור הזרם שלך באמת תעזור להפחית את השימוש ברוחב הפס שלך. כך למשל, הזרמה עם bitrate של 128kbps ולא 320kbps היה מייד לחצות את השימוש ברוחב הפס שלך. 

אנו מספקים מחשבון רוחב פס כאןזה ייתן לך רעיון טוב של כמה רוחב פס המאזינים שלך ישתמשו מבוססים על הזרמת bitrate בשימוש גם על ידי המאזין לספור את כמות הזמן שהם מבלים האזנה. 

שינוי פורמט השידורים שלך:

אם אתה מפעיל שרת Shoutcast אז אתה יכול להפעיל זרם שלך בפורמט AAC במקום באמצעות תקן בפורמט Mp3 . 

היתרונות לשימוש AAC מעל Mp3 היא AAC מאפשרת להשגת איכות זהה או אפילו טוב יותר קול Mp3 תוך הזרמת במחיר נמוך bitrate אשר יציל על השימוש ברוחב הפס. כך למשל, הזרמה בAAC ב 96kbps היה נשמע טוב כמו אם לא מעט יותר טוב (ולהשתמש פחות רוחב פס) מאשר הזרמת ב Mp3 ב 128kbps. 

החיסרון היחיד הוא AAC לא די גם נתמך כקובץ MP3 למרות שכיום עובד ברוב השחקנים כולל רוב HTML5 (מבוסס אינטרנט) שחקנים. 

הגבלת מספר חריצי מאזין:

אתה יכול לשקול הגבלת המספר המרבי של חריצי מאזין עבור התחנה שלך. ברור פחות אנשים מתחברים אל הנחל ואז העברת הנתונים פחות שתדרוש. היינו רק באמת מחשיבים את זה כמוצא אחרון בתור שתי ההצעות הקודמות אמורים לעזור לך להשתמש בכמות פחות משמעותית של רוחב פס לבד.

שידור דרך חיבור WiFi

שידור דרך חיבור WiFi

אנחנו ברצינות ממליץ לך להשתמש בחיבור קווי (כבל) כאשר לשדר תוכנית רדיו שלכם. הסיבה לכך היא האינטרנט האלחוטי הוא לסבול מהפרעות מהתקנים כמו מיקרוגל, טלפונים סלולריים והתקנים שונים אחרים. זה יכול לגרום לך מנות רופפות כאשר הזרמת מוביל הדילוג או חציצה של תכנית הרדיו שלך שתוצאתה אובדן מאזינים. זה הרבה יותר טוב להשתמש בחיבור קווי להימנע מאפשרות זו ולשפר את איכות התוכנית שלך עבור המאזינים שלך.

SHOUTcast או שרת Icecast?

SHOUTcast או שרת Icecast?

ישנן שלוש אפשרויות עיקריות להפעלת הרדיו לשרת איתנו ואלה באמצעות שרת v2 Icecast או בשרת v2 Shoutcast v1 / Shoutcast . פתיל זה יעסוק בכמה של בעד ונגד של כל.

ראשית, כדאי להזכיר כי כל השלושה לשרת הסוגים דומים מאוד במה שהם עושים, אבל יש כמה הבדלים דקים שאולי אתה רוצה להיות מודע בעת בחירה שלך בשרת הסוג.

שרתי Icecast (גרסה 2)

Pro של:
יש Icecast "fallback נקודות עיגון" כלומר הוא יכול להעביר למאזינים אוטומטית מן AutoDJ לזרם חי ולאחר מכן חזרה שוב ללא צורך להפעיל ידנית דבר או ביטול. לכן, כאשר אתה מחבר מקור חיים, כל המאזינים מועברים מן AutoDJ העגינה (/ autodj) אל נקודת העגינה זרם חי (/ חי) ולאחר מכן חזרה שוב אל AutoDJ העגינה (/ autodj) לאחר שתסיים.
אתה מפורט על ספריית Icecast
זוהי תוכנת קוד פתוח באופן שוטף.
קון של:
אתה לא רשום על shoutcast.com
אתה לא יכול לאסור IP של עצמך. (אתה צריך לפנות אלינו לאסור IP של)
שרתי Shoutcast (גרסה 2)

Pro של:
התחנה שלך מופיעה על ספריית SHOUTcast ותפוצה החוצה למדריכי רדיו אחרים מדי. זה נותן לך חשיפה טובה צפוי להוביל מקבל יותר מאזינים מאשר היה עושה בשרת Icecast.
אתה יכול לאסור מאזינים ידי IP או משנה מתוך ממשק הניהול .
V2 Shoutcast מספק במעבר אוטומטי בין AutoDJ תכונת הזרמים חיים ללא צורך להפוך כל דבר באופן ידני או ביטול כמו עם v1 Shoutcast המבוגר. לכן, כאשר מקור חיים מחובר, הנחל הוא crossfaded בצורה חלקה באופן אוטומטי בין AutoDJ התכונה ואת מקור החיים וגם להיפך.
קון של:
Shoutcast v2 עכשיו מחייב אותך ליצור "מפתח הרשאה" (Authhash) עבור הזרם שלך, כך שהוא יכול להיות רשום על ספריית SHOUTcast ו כזרם "ציבורי". אבל עם Shoutcast זה v2 עכשיו גם מאלץ תחנות להגדיר את סוג הז'אנר היחיד (ו ז'אנר משנה) עבור התחנה שלהם כפי שהם עכשיו רוצים לנרמל ז'אנרים ופשוט להגביל את כולם אחד אחד. רק הגדרת הז'אנר אחד יכולה להיות בעיה אם אתה משחק ז'אנרים שונים מרובים על התחנה שלך.
שרתי Shoutcast (גרסה 1) – (No longer המוצעים על ידינו)

Pro של:
התחנה שלך מופיעה על ספריית SHOUTcast ותפוצה החוצה למדריכי רדיו רבים אחרים. זה נותן לך חשיפה מעולה צפוי להוביל מקבל יותר מאזינים מאשר היה עושה בשרת Icecast.
אתה יכול לאסור מאזינים ידי IP או משנה.
קון של:
אתה כבר לא יכול להשתמש שחקנים מבוססים אינטרנט.
זה לא פותח או עודכן במשך 10 שנים.
אם אתה מתכנן על הפעלת AutoDJ ברדיו שלך בשרת , כאשר אתה רוצה לשחק חי תצטרך לכבות את AutoDJ תכונה בלוח הבקרה באופן ידני את עצמך ואחר כך שוב כאשר תסיים.
אנחנו מתכננים לעדכן את השאלות הנפוצות כפי שאנו חושבים של פרו יותר con של עבור כל שרת סוג. אם למישהו יש משהו שהם רוצים להוסיף בבקשה לעשות פוסט הבא ואנו נוסיף אותו למעלה אם זה רלוונטי.

עדכון אתר חדש בפייסבוק

עדכון אתר חדש בפייסבוק

לחץ כאן

אפיון אתר ומשמעויות

אפיון אתר ומשמעויות
אפיון אתר אינטרנט הינו אחד השלבים החשובים ביותר בעת בתכנון בניית אתר לעסק. במעמד זה אנו קובעים את נראות האתר, המבנה ההיררכי שלו ואופן מיקומי כל אלמנט על המסך. אפיון אתר נכון ומקצועי חשוב ביותר מאחר והוא נוגע בכמה פרמטרים חשובים מאין כמותם כגון:

חוויית משתמש המהווה בעצם את הקשר שלנו מול הגולש וקובעת האם תבוצע אינטרקציה עם העסק או לחילופין הגולש יעזוב את האתר מבלי ליצור עימנו קשר.
זמן שהות הגולש באתר – פרמטר זה מתחלק לשניים: מצד אחד ההיבט של הגולש האנושי ומידת הסקרנות שהאתר יוצר על מנת לגרום לו להישאר ולהמשיל לשהות באתר ומצד שני ההיבט של מנועי החיפוש שכחלק מהסטטיסטיקות שלהם לביצועי אתר מבחינים בין אתרים בהם זמן השהות גבוהה או נמוך ביחס למתחרים ובכך מדרגים את האתר בהתאם.
מבנה אתר תקין מבחינת היררכייה של נושאים ותכנים שבעצם מעניקה לגולש יכולת התמצאות באתר בקלות מירבית ומגדילה את האפשרות שייצור עם העסק קשר.
אפיון אתר

אז איך מאפיינים אתר?
אפיון אתר מתבצע בתחילת התהליך וכל העת מתעדכן בהתאם לביצועים והאם הם מספקים אותנו או נותנים מענה הולם לצורכי העסק.

לכל תחום נדר אפיון אתר שונה למשל: אם מדובר באתר מכירות ומבנה מוצרים או לחילופין אם מדובר באתר של גוף ממשלתי שאמור להעביר מידע רב בצורה ברורה ונגישה או האם מדובר באתר תדמית כשלכל אחד מהתחומים שצויינו ייבוצע אפיון אתר שונה.

נדרש לבצע מחקר מתחרים בתחום ולהבין את כיצד ניתן לאפיין טוב יותר מהם ולתת מענה לגולשים הפוטנציאליים היכן שהמתחרים "נופלים" וליצור בידול בינינו לבינם אפילו רק על ידי אפיון שונה המעניק ערך מוסף לגולש.

התחשבות במבנה היררכי של כותרות ונושאים שיהיו ברורים והגיוניים הן מבחינת תוכנם לגולש והן מבחינת הסדר שלהם בהתאם לרלוונטיות למנועי החיפוש בקוד תקין שיעניק לאתר תוצאות טובות יותר בדירוגים של מנועי החיפוש ויגדיל משמעותית את הכניסות לאתר.

אפיון אתר נכון
אפיון אתר נכון יעניק לאתר שלך יתרונות רבים על פני המתחרים בכל סוגי הקמפיינים. רבים תוהים מדוע יש לאתר שלהם כניסות רבות אך הפניות לא בהתאם? או גרוע מכך במיקרים של קמפיינים ממומנים בגוגל או פייסבוק המעניקים המרות בכמות נמוכה ולא איכותית.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא אפיון אתר או דף לצורך העניין עם הפניות ממומנות לא נכונה שלא גורמת לגולש לבצע פעולה וליצור קשר עם העסק. אפיון אתר נכון עושה את ההבדל בין אתר שפונים אליו ומבצעים פעולה לבין אתר שנכנסים, רואים וממשיכים הלאה.

אנו מעניקים לאפיון האתר חשיבות גבוהה מאוד הן בתהליכי קידום אתרים והן בתהליכי בניית אתרים. מבנה אתר תקים המאופיין בצורה מקצועית יעניק לך את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

SEO בבניית אתרים

SEO בבניית אתרים

SEO בבניית אתרים וביצוע פעולות התאמה לגוגל לפני השקת האתר הינו מרכיב הכרחי, במאמר זה נציין את הפעולות הבסיסיות הנדרשות להעלות אתר בצורה תקינה לאוויר על מנת לקיים אופטימיזציה מלאה עוד בשלבים שלפני ההשקה ולהביא את האתר למנועי החיפוש כשהוא מוכן ותקין.

אופטימיזציה לאתרים חייבת להתבצע עוד בטרם משיקים את האתר וככל שהיא תהיה יותר טובה והאתר שלנו יהיה מותאם הצורה המושלמת לקווים המנחים של גוגל כך "הנחיתה" תהיה רכה ונוכל כבר בחודש הראשון לראות תוצאות יפות בדירוג האתר ובתוצאות המיקומים בגוגל.

SEO לאתר לפני השקה

פעולות לביצוע באתר

קוד אתר תקין: לוודא שהאתר שלכם נבנה בקוד תקין ומעודכן מאחר ובתחום זה השינויים הם מהירים לכן כדאי שתוודאו עוד בשלב הראשוני באיזה קוד נבנה האתר שלכם? מהיא מערכת הניהול ומה היכולות שלה? עדכונים שוטפים בהתאם לשינויים ברשת ובדרישות מנועי החיפוש? מערכת בקוד פתוח או בקוד סגור?
אפיון אתר: אפיון לאתר על כל מרכיביו הכולל מבנה דפים (עוד על מבנה אתר), מבנה כותרות, מבנה גלריות ומצגות, מיקומים של תמונות וכמובן מיקומים של טופסי יצירת קשר וטפסים נוספים במידת הצורך כגון ניוזלטר וכדומה. אפיון האתר מאפשר לנו בעצם למפות את האתר העתידי ולראות את כל התמונה מלמעלה בצורה טובה יותר ובכך לחסוך לנו הרבה עבודה בהמשך.
מחקר ביטויי מפתח: כן מחקר מילות מפתח שעוזר מאוד לפתח את הקטגוריות המתאימות בהתאם לאופי השירות או המוצרים שאנו מעניקים ולכלול ביטויים מחופשים בהתאם למחקר על מנת שנפיק את המירב משם הקטגוריה כמובן בהתאם לשירות המוצע.
כתיבת תיאורים (meta tags): נדרש לכתוב את התיאורים כבר בשלב הבנייה ושיהיו מוכנים בצורה מושלמת בהתאם למחקר הביטויים והביטוי שאנו רוצים העתיד לקדם על אותו דף. גם אם אין ברצונכם להתחיל בתהליך קידום מסודר בשלב זה עדיים התיאורים צריכים להיות מוכנים כבר באוריינטציה ל SEO.
כתיבת כותרות (meta tags): כתיבת כותרות לכל דף באתר, כותרות מושקעות המתארות בצורה מושלמת את תוכן הדף.
ביטוי למיקוד: כבר בשלב זה של הקמת הדפים צריך להטמיע את הביטוי למיקוד מנועי החיפוש.
כתיבת תכנים: כתיבת תכנים והטמעתם לדפי האתר בצורה מושלמת הכוללים קישורים ומבנה כותרות (H1, H2, H3) תקין בהתאם לנושאי התכנים והחלוקה לפסקאות. פריסת התוכן בצורה קריאה ונוחה למשתמש הינה דבר חשוב הן מהסיבה הברורה להקל על הקורא ולהגדיל את חווית המשתמש באתר והן מבחינת הדירוג של המאמר בגוגל שגם כן בוחן בכלים שונים כחלק מהפרמטרים לדירוג האתר את ניראות הדף בצד המשתמש.
תמונות: להטמיע תמונות רלוונטיות בכל מאמר עם כל תגיות המטא הנדרשות (ALT) כשאנו כותבים שם את מה שבאמת התמונה מתארת ולא מנסים לתמרן את מנוע החיפוש עם ALT ותיאור תמונה שלא קשורים אליה.
סרטוני וידאו: סרטוני וידאו הם דבר הכרחי באתר והם מסייעים רבות הן בנראות והקרבה לגולש והן מבחינת קידום אורגני לדף בו מוטמע הסרטון. אין ספק שסרטוני וידאו מהווים גורם מקרב יותר ממלל ומתמונות.
פעולות לביצוע מחוץ לאתר

איתור דומיין: איתור דומיין גם כן פעולה שנדרש להקדיש לה מחשבה ולמצוא את הדומיין שהכי מתאים לנו אך יחד עם זאת שלא יהיה ארוך ומסובך. אם אפשר למצוא את שם הדומיין עם שם העסק או שם האדם המספק את השירות ושיהיה קליט.
בחירת שרת ייעודי: נדרש לבחור שרת לאחסון האתר (עוד על אחסון אתרים), שרת אשר יענה על הצרכים של האתר בהתאם לתקציב האחסון שברשותנו ולהשקיע היכן שצריך כלומר אם מדובר באתר למסחר אלקטרוני שמיועד להכיל נתונים סודיים כמו נתונים אישיים של לקוחות, נתונים של כרטיסי אשראי אזיי נשקיע בשרת מאובטח היטב. נדרש לבחון את נפח הדיסק הרצוי לנו שלא נישאר בלי מקום להמשך פיתוח האתר (בנושא זה נדרש לקחת רזרבות מאחר והשרת עצמו מפתח קבצים התופסים גם כן מקום כמו בחלק מהמקרים errorLog). פן נוסף שנדרש לקחת בחשבון בבחירת שרת הוא מיקום השרת בארץ או בחו"ל כשפרמטר זה יכול לשפיע (לא בהכרח) על מהירות האתר.
סריקת האתר: לאחר שסיימנו עם כל עבודת בניית האתר ועדכון החומרים בו נדרש לבצע סריקה (כגון Screaming Froge וכדומה) ולבדוק שאכן הכל בוצע כנדרש ושכל הכותרות, ביטויי המפתח, תכנים, תגיות מטא הוטמעו בהתאם להנחיות גוגל.
עדכון אתר בכלי מנהלי אתרים: לאחר שהעלנו את האתר, נדרש לעדכן ולאמת אותו בכלי מנהלי אתרים של גוגל כשפעם אחת עם WWW ופעם אחת ללא. בהמשך נדרש לעדכן את שאר ההגדרות בכלי זה בהתאם להנחיות כמו דומיין מועדף, מיקום איזורי ועוד.
עדכון האתר בגוגל אנליטיקס: פתיחת גוגל אנליטיקס לאתר והטמעת הקוד המתקבל במערכת האתר או בדף הראשי (בהתאם לסוג האתר) כשמערכת בניית אתרים בוורדפרס מעניקה תוספים ייעודיים להטמעת גוגל אנליטיקס.
SEO בבניית אתרים

סיכום SEO בבניית אתרים

כפי שאנו רואים SEO בבניית אתרים הכוללים את הכלים שצויינו במאמר זה יוכלו לעזור לכם בקידום האתר (לפרטים נוספים אודות קידום אתרים) והשגת תוצאות טובות בעבודתו ברשת. כן נדרש כבר בשלבי בניית אתרים לקחת בחשבון את נושא האופטימיזציה לגוגל שתעניק לכם "חיים קלים "במציאת האתר שלכם וחשיפתו לכמה שיותר גולשים. כלים אילו הם הבסיס לבניית אתר והעלאתו לאוויר בצורה תקנית.

בניית אתרים במחשבה תחילה תאפשר לכם לעקוף את המתחרים כבר בחודשים הראשונים ולהפוך את האתר שלכם להכי טוב ברשת! מה שבטווח הארוך יעזור לכם לחסוך הרבה כסף ולקבל תוצאות טובות במנועי החיפוש.

11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

סיימנו לבנות את האתר של העסק שלנו וכעת הוא באויר מוטמע במנועי החיפוש אך כמות הכניסות אליו נמוכות ולא עונות על הציפיות להגיע לקהל גולשים גדול ככל שניתן. תנועה לאתר יכולה להתבצע ממקורות שונים ברשת ואף מיחוצה לו כגון מקומונים (עיתונים) הממליצים על אתר החברה עם הכתובת וקוראים לפעולה מצד לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במידע נוסף אותו יוכלו לקבל מהאתר.

יחד עם זאת קיימות דרכים ברשת להגדלת התנועה הן באופן ממומן והן בצורה אורגנית חינמית טבעית כשכעת נציין ונסביר את 11 הדרכים העיקריות ביותר כיום ברשת האינטרנט להגדלת התנועה לאתר שלנו.

מקורות תנועה לאתר

קידום אתרים אורגני: קידום אתרים אורגני תמיד היה התהליך הכי ארוך והכי יקר אך הכי משתלם לטווח הארוך הן מבחינת התוצאות הישירות של מיצוב האתר במיקומים גבוהים לאורך זמן על ידי תחזוקה שוטפת של המאמרים בו, השירותים ומבנה האתר והתאמתו באופן דינמי למנועי החיפוש בדגש על גוגל כשאופטימיזציה לכל רכיביו הן ברמת הקוד והן ברמת התכנים והתמונות מבוצעת לכל אורך התהליך. קידום אתרים אורגני בגוגל ממתג את האתר שלך בעיני הגולשים ברמה גבוהה ומעניק את הרושם של עסק יציב ומושקע מאחר והתהליך של קידום אתרים לוקח זמן ומשאבים כשנקיטת פעולתן לכשעצמה מוכיחה שהעסק כאן חי ובועט והוא מעוניין להישאר עוד זמן רב.
11 דרכים להגדלת התנועה לאתר

2. קידום אתרים ממומן בגוגל: קידום אתרים ממומן בגוגל מעניק חשיפה אדירה אלא אם כן להבדיל מהקידום האורגני הינו מיועד לקמפיינים מיידיים שלא ניתן להמתין איתם עד לתוצאות של הקידום האורגני ועל ידי מודעות הקוראות לפעולה קהל הגולשים בהתאם למחקר מילות המפתח שלכם מגיעים לאתר דרך המודעה המצביעה על מבצע או כל מכירה מואצת אחרת.

3. רשתות חברתיות: רשתות חברתיות הינן כלי נהדר ופשוט מאוד להגדלת החשיפה לאתר שלכם אך כמובן בהיעזרות בגורם מוסמך ניתן להפיק מהן אף יותר מאשר רק תנועה. הפרסום ברשתות החברתיות יכול להתבצע בווריאציות שונות הן בצורה אורגנית והן בצורת מודעות ופרסומים ממומנים, קידום אורגני ברשתות חברתיות מכיל פתיחת קבוצה משלנו והשתתפות בקבוצות דיון אחרות להגדלת הנוכחות ברשת על ידי מתן פתרונות לשאלות, הצגת המלצות וקישורים המפנים לדף באתר שלנו שמעניק פתרון לאיזו בעיה שהוצגה וכדומה. פתיחת דף עסקי כעת ניתן לבצע זאת במגוון רשתות חברתיות כגון: פינטרסט, גוגל+, טוויטר, לינקדאין וכמובן פייסבוק המהווה פלטפורמה גדולה מאוד לעסקים ברשת המעוניינים להגדיל את התנועה לאתר שלהם בצורה טבעית. יחד עם זאת ניתן לבצע קידום ממומן ברשתות החברתיות בדיוק על אותו אופן כמו בגוגל אדוורדס על עיקרון מחיר לקליק על מודעה המעניקים גם הן את הפתרון להגדלת נפח הגולשים באתר.

4. פורומים: פורומים הינה דרך נוספת ומעניינת מאוד מאחר והיא מעניקה חשיפה והגדלת נפח הגולשים לאתר אך גם יכולה להיות בעלת ערך מוסף של הגדלת הסמכות של האתר מאחר ובפורומים גולשים רבים מעלים שאלות לגבי נושאים שונים ואם לנו בתור בעלי עסקים יש את הפתרונות המקצועיים עבורת אנו גם מגדילים את התנועה לאתר וגם את סמכותו כגורם אמין המעניק פתרונות ברשת בהתאם לתחום הרלוונטי.

5. פיתוח פרופיל קישורים: אחד הפרמטרים החשובים ביצירת מעמד סמכותי לאתר כשכל קישור מהווה המלצה על האתר שלנו וככל שכמות הקישורים תהיה גדולה יותר ברשת מאתרים רלוונטים הן מבחינת התחום והן מבחינת רמת הסמכות כך התנועה מלקוחות איכותיים תעלה וגם רמת הלידים בהתאם.

6. ניוזלטר: התקינו באתרכם רישום לניוזלטר כך שבכל פעם שאתם מעלים מאמרים או מוצרים או כל דבר חדש באתר או בעסק יש לכם כלי יעיל ביותר לשמור על קשר עם הגולשים שנרשמו ובכך לשמור ולהגדיל את התנועה באתר.

7. אינדקסים: ישנם ברשת המון אינדקסים של בעלי מקצוע ועסקים חלקם סמכותיים יותר וחלקם סמכותיים פחות אך מהווים כלי חשוב בחשיפת העסק שלכם בין עסקים מתחרים והגדלת הנוכחות האינטרנטית שלכם.

8. פרסום בלוחות פרסום מקומיים וארציים: ניתן לבצע שיתופי פעולה בין אתרים שונים בתחום והטמיע פרסומים משלימים אחד לשני המהווים המלצות והגדלת נוכחות באינטרנט שהם גם מעניקים ערך מוסף לאתר המפרסם וגם מעניקים לכם חשיפה. את שיתופי הפעולה ניתן לבצע גם בתשלום או בתמורה המקובלת על שני הצדדים על מנת להפיק רווחים לשני הצדדים.

9. השתתפות בבלוגים רלוונטים: כל העת לחפש בלוגים ברשת באותו השירות או המידע אותו אתם מעוניינים להעביר ולהשתתף בהם עם הטמעת הקישור לאתר שלכם.

10. בניית אתרי תשתית: בניית אתרים עם תוכן משלים לאתר שלכם שיהוו תשתית קישורים איכותית ועוצמתית להגדלת הנוכחות שלכם במנועי החיפוש.

11. תגובות באתר: אפשרו לגולשים להגיב באתרכם וענו לתגובות בצורה עקבית ומקצועית, ענו על שאלות בצורה מנומקת והגדילו את סמכות האתר שלכם כאתר המעניק פתרון לגולש.

אופטימיזציה להגדלת תנועה לאתר

הגדלת התנועה לאתר – מסקנות:

כפי שאנו רואים כאן עברנו על 11 דרכים להגדלת התנועה לאתר, מציאת דרכים להגדלת התנועה לאתר מצריכה יצירתיות והתמדה בחיפושים בלתי פוסקים אחר מקורות מגוונים וחדשים כל הזמן. צויינו כאן מקורות אורגנייים ומקורות בתשלום שניתן לשלב בינהן בהתאם למטרת הקידום ובהתאם לחלוקת התקציב העומד לרשותינו.

אחד היתרונות של הפרסום באינטרנט היא שהפרסום הזה מדיד וניתן לראות בכל זמן נתון את כמות הכניסות לאתר וזמן השהות של כל גולש ולבצע סטטיסטיקות אודות המאמרים הפופולריים ביותר או המוצרים המבוקשים ביותר בעזרת כלי גוגל אנליטיקס המעניק נתונים מקיפים שיכולים לעזור לנו מאוד בהמשך התהליך ולתת לנו אינדיקצייה לגבי אופן העבודה שלנו והאם היא יעילה.

התנועה באתר היא מבין הפרמטרים החשובים בקידום אתרים אורגני כשהיא משקפת המון אודות האתר שלנו ואיך הגולשים, הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מגיבים אליו. חשוב לזכור שלא מספיקה הגדלת התנועה לאתר אלא גם זמן השהות באתר מאחר ואם אנו מזהים מגמה של כניסת לקוחות ועזיבה מהירה צריכה להידלק לנו נורה אדומה ואנו צריכים לבדוק מדוע גולש יוצא מהאתר מהר מידיי.