סרב וואב חברת השרתים המובילה בישראל

סרב וואב החברה המובילה בישראל מספק שרתי רדיו , בניית אתרים , עיצוב אתרים , שרתי משחק , שרתים , vps ועוד הכל במחירים טובים להמשך

שרתי VPS של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב עוסקת בשרתים וירטואליים בעלת גישת וSsh Root Ftp שרת ה VPS מאפשר שילטה טובה ואפשריות רבות ורחבות VPS להמשך

שרתי רדיו בחברת סרב וואב

שרת רדיו באינטרנט משדרים על איכות השידור הגבוהה ביותר בעולם על איכות שידור של 128 kbs להמשך

שרתי איחסון של חברת סרב וואב

חברת סרב ווב מעמיד לרשות הלקוח שרתי אחסון אתרים ואירוח אתרים רחב אשר על השרת אחסון ישב האתר של הלקוח ויתפקד ברשת האינטרנט להמשך

שרתי הרדיו של חברת סרב וואב

שרת רדיו מגיעה עם פנאל ניהול מקצועי. לרדיו איכות שידור Kbps 96. שירותי רדיו ושרת רדיו המאובטחים ומתוחזקים על ידי צוות החברה אשר פועלים 24 שעות לניתור סרב וואב להמשך

 

מהירות אתר במנועי החיפוש

מהירות אתר במנועי החיפוש

מהירות אתר הינה אחד מהפרמטרים הנבדקים על ידי גוגל ואנו נעניק לו חשיבות רבה בשלבי קידום אתרים שבעזרת פרמטר זה נקבע דירוג האתר מבחינת ביצועים שמשפיעים על מיקום האתר בתוצאות החיפוש. קודם כל תבצעו בדיקת מהירות אתר ופעלו בהתאם להוראות התיקון הנדרשות במידה ונדרשתם עקב מהירות אתר לא תקינה. במאמר זה אציג עבורכם דרכים לשיפור מהירות האתר שלכם על מנת להגדיל את חוויית המשתמש ולשפר את ביצועי האתר לצורכי SEO למנועי החיפוש בדגש על גוגל.

חלק מהגורמים היכולים להשפיע על מהירות האתר מצויים הן בתוך האתר והן מחוצה לו לכן, שבאים לבחון דרכים לשיפור מהירות אתר צריך לבחון ולטפל בכולם בהתאם על מנת להביא לשיפור הביצועים. את פרמטר מהירות האתר נדרש לקחת בחשבון עוד בשלב בניית האתר (עוד על בניית אתרים) כשאנו כבר מתכננים מראש את מבנה האתר, אופי התכנים שיהיו בו ובוחנים את תחום העיסוק שלו ביחס לאתרים מתחרים בהתאם למילות החיפוש ממחקר הביטויים שביצענו.

מהירות אתר

פעולות לביצוע בתוך האתר

אופטימיזציה לתמונות:

כווצו את התמונות באתר שלכם למינימום וודאו שאתם מעלים תמונות מתאימות בכמות הנדרשת ולא מציפים את האתר ביותר מידיי תמונות שלא לצורך. תוסף מומלץ לכיווץ Compress JPEG & PNG images שייעשה עבורכם את העבודה.

אופטימיזציה לוידאו:

העלו את סירטוני הוידאו שלכם ליוטיוב ומשם תמשכו אותם לאתר ואל תעלו אותם בשרת של האתר או תטמיעו בגליות וידאו מתוספים שונים הדורשים זאת. פעולה זו תעזור גם בקידום אורגני והגדלת החשיפה לאתר ממקור נוסף מעבר לטיפול במהירות האתר.

אופטימיזציה לדף הבית:

הדף הפופולרי ביותר באתר שלכם שאליו מגיעים רוב הגולשים לכן על דף זה נדרש לוודא שלא מועמסים עליו יותר מידי אלמנטים, יש לשים כמות פוסטים אחרונים לא גדולה מידיי, גלריית תמונות קלה (במשקל) עם תמונות מכווצות לצמצום זמן טעינה.

אופטימיזציית קוד:

על מנת לבצע אופטימיזציית קוד מושלמת החליפו ככל שניתן קודים "כבדים" כגון PHP ו JS בקודים "קלים" של HTML פשוט ונקי. בחנו כל הזמן כיצד ניתן להמיר את התמונות לקוד CSS קל יותר.

התקנת תוספים:

לעיתים אנו מתפתים להתקין כמה שיותר תוספים לאתר מגלריות מדהימות, תוספי פורומים למינהם, וידאו ועוד. נדרש לדעת עם אילו תוספים כדאי להשתמש ועם אילו לא, ישנם תוספים רבים ברשת שלא רק שלא מביאים תועלת אלא אף גורמים נזק לכן, לפני התקנת תוסף חדש לאתר שלכם אני ממליץ לבחון אותו ב local על המחשב שלכם לפני העלאתו לאתר החי מאחר וישנם תוספים הרושמים שורות קוד על קבצים מסויימים כגון htaccess וקבצים נוספים כשלאחר הסרת התוספים נדרש להיכנס לאותם קבצים ושלנות את הקוד כפי שהיה לפני ההתקנה ויותר נוח לבצע זאת במחשב שלנו מאשר על האתר החי עם העברה דרך ftp כשיחד עם זאת המצב עלול לגרום נזק לקידום.

פעולות לביצוע מחוץ לאתר

בחירת שרת:

לפני בחירת שרת לאחסון האתר שלכם בצעו סקר שוק והשוו ביצועים בין שרתים על ידי כלים שונים און ליין, המלצות מלקוחות, חברים ובחנו את האתר שלכם על כל רכיביו ותמצאו את הדפים הכבדים ביותר ובצעו בהם שיפורים נדרשים. לשרת יש חשיבות עצומה במהירות האתר ועבודתו הרצופה ברשת, במידה ובחרתם לאחסן בשרת זול אל תתפלאו מדוע האתר שלכם לא זז! באחסון אתרים מחיר האחסון הוא בעל ערך נמוך ביחס לעלות מול תועלת. קיימות חברות רבות לאחסון אתרים רק צריך למצוא את אלו שמעניקות לנו את הפתרון האופטימלי בהתאם לדרישות האתר.

מיקום השרת:

במידה והשרת שלכם ממוקם רחוק (גיאוגרפית) מקהל לקוחותיכם או מהמדינה הראשית בה האתר שלכם מתחרה הוא יעבוד לאט יותר מאשר אם השרת היה באותה מדינה. נכון ישנם אלמנטים נוספים וזה לא נתון מוחלט אך נדרש להתחשב גם בו.

מטמון (CACHING):

מומלץ לוודא שיש דף מטמון לכל אתר כשבעלי אתרי וורדפרס יכולים להשתמש בתוסף המצויין "Clear Cache For Me" המנקה את מטמון האתר לאחר עדכונים ושינויים המבוצעים בתדירות גבוהה.

מהירות אתר במנועי חיפוש

מהירות אתר – מסקנות:

במאמר זה צויינו כמה אפשרות לטיפול באתרים איטיים וניתן להבין מהם הגורמים האפשריים לבעיית המהירות. ישנן פעולות נוספות וסיבות רבות נוספות לתופעה ולדרכי הטיפול בה אך אילו הן הבסיסיות ועיקריות שכל אחד יכול לבחון באתר שלו. על מנת שהאתר שלנו יעבוד כמו שצריך ובמהירות הנדרשת. אתר אינטרנט מצריך תשומת לב יומית ועדכון התוספים שבו בהתאם לדרישות מנועי החיפוש בדגש על גוגל.

מהירות עליית האתר חשובה מאוד גם מבחינת התדמית שלכם בעיני הלקוחות שכן אתר שעובד מהר משדר מקצועיות ורלוונטיות בעוד שאתר שעובד לאט משדר הזנחה משהו כמו שזה לא מעניין אף אחד… האתר שלכם מעניק את הרושם הראשוני לעסק שלכם וכדאי שיפעל כראוי. מעבר לכך למהירות אתר יש משמעות מכרעת בקידום אתרים בגוגל ועל מנת להביא את האתר לדירוגים גבוהים ולעקוף את המתחרים אנו חייבים לוודא כל העת שהאתר שלנו מעודכן ועובד במהירות הנדרשת.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות

developnet
קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו אלמנט חשוב ודומיננטי בקידום אתרים אורגני של 2016. עם התפתחותן של הרשתות החברתיות הן מבחינת מספר הרשתות הקיים והן מבחינת מגוון אופי התכנים שכל רשת חברתית מציעה. אנו בעלי האתרים מנצלים משאב זה על מנת לחשוף את התכנים באתר שלנו לכמה שיותר אנשים המהווים לקוחות פוטנציאלים לשירות או המוצר שלנו ובכך להגדיל את התנועה לאתר.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כיום מציע לנו פעילות בצורות שונות בהתאם לצורך כשאנו יכולים לבחור היכן להשקיע את מירב המשאבים בהתאם לאופי הרשת החברתית. כבר בשלב בניית האתר (עוד על בניית אתרים בוורדפרס) אנו משקיעים מחשבה בשילוב כפתורי השיתוף ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את הפעילות מבחוץ ולהביא את התנועה ממקורות שונים לתוך האתר שלנו מהרשת החברתית על ידי שיתופים או המלצות בדרכים שונות בהתאם לרשת החברתית.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות ממוקדות

ישנן רשתות חברתיות המתאימות לתכנים מסויימים בהתאם לתחום העניין של המשתמש כשכל הרשת מוקדשת לתכנים בנושאים ממוקדים ומיועדת לאנשים ספצפיים אשר אלו הם תחומי עניינם כגון "גיטהב" = פרוייקט שהוקם בשנת 2008 המאפשר למפתחים בקוד פתוח לשתף את העבודות שלהם ולקבל פידבקים או רג'קטים בהמשך הפיתוח ובכך לבצע מן סיעור מוחות ברשת מול תכנתים מוכשרים נוספים ולהרחיב את פיתוח הפרוייקט שלהם. יחד עם זאת ישנה הרשת החברתית "Dribbble" המיועדת למעצבים גרפים המעניקה השראה למעצבים רבים בכל העולם ובעלת שם דבר בסצנת העיצוב. מעצבים רבים מעלים לשם תיקי עבודות מעיצוב כפתורים, טפסים ועוד. רשת חברתית מומלצת מאוד לכל חובבי הגרפיקה הממוחשבת.

קידום אתרים ברשתות חברתיות כלליות

בניגוד או לא בניגוד לרשתות החברתיות הממוקדות נושא, ישנן הרשתות החברתיות הכלליות המוכרות לכולם ומהוות פלטפורמה להעברת מסרים ללא השתייכות לקבוצות מסויימות או רק לבעלי התמחויות וכמובן את הרשתות האלו כולם מכירים כגון פייסבוק, טוויטר, אנסטגרם, פינטרסט ועוד. הרשת החברתית בעיניי מהווה את ה"דור 2 דור" שלפני תקופת הרשתות החברתיות כלומר: עד עידן הרשתות החברתיות בעלי עסקים היו מגיעים פיזית ללקוחות הפוטנציאליים שלהם ומציעים את מרכולתם על ידי נציגי מכירות מהודרים וכיום, בעידן הרשתות החברתיות בעל עסק יכול "להיכנס" ללקוח הפוטנציאלי שלו ברשת החברתית בווריאציות שונות ולהציע את מרכולתו רק שברשת החברתית זה קורה בעזרת קריאייטיב, תמונות וסירטונים.

קידום אתרים וסוגי רשתות חברתיות בשימוש

קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו רק שימוש אחד קטן שניתן לעשות ברשת החברתית על ביצוע פעולות אורגניות ברשת המעודדות כניסת גולשים לאתר וביצוע פעולות נוספות ועד למימון קמפיין הקורא לגולשים להיכנס לאתר כשאנו משלמים עבור כל כניסה כזו סכום שנקבע אוטומטית על ידי הרשת החברתית או סכום שאנו מגדירים כמתאים לנו.

קידום אתרים ברשתות חברתיות מבחינה טכנית קל ופשוט לביצוע אך אם לא משתמשים בו בתבונה אנו עלולים לקבל את התוצאה ההפוכה מזו שציפינו לה לכן, מומלץ לחשוב היטב ולבחון את השוק ואת התנהגות הגולשים ברשת הנבחרת לפלטפורמה הפירסומית ולהתנהל בהתאם לתחום אותו אנו מקדמים ולהבין מה נהוג בו הן מבחינת סוגי הסטטוסים, תמונות, וידאו ועוד.

מטרות שונות לשימוש ברשתות חברתיות

כאן ציינו מטרה עיקרית והיא קידום אתרים בעזרת הרשתות החברתיות אך אנו עדים לשימושים רבים ברשתות השונות כגון יוטיוב – אמנים רבים המעוניינים לקבל חשיפה ליצירותיהן מעלים שירים וקליפים הזוכים לחשיפות במספרים אדירים ובכך ממנפים את היתרון העצום שברשת החברתית המעניקה במה חינמית לקהל בכל העולם ללא סלקצייה של חברות תקליטים או סוכנים כאלה ואחרים.

פוליטיקאים המעוניינים להעביר מסרים לציבור בצורות שונות של פוסטים וקטעי וידאו, רשתות חברתיות יכולות להוות יומן חיים שבו גולש מעלה מידע, תמוננת וסרטונים בתקופות שונות בחייו ומקבל איזה שהוא ציר זמן בשנים לפעילות. כמובן בעל עסקים המעוניינים לחשוף את מרכולתם ולפרסם כמה שיותר ברשת החברתית וכמובן גולשים שנקרא להם "ללא מטרות רווח" שפועלים ברשת להנאתם מורידים ומעלים חומרים ונשארים מעודכנים.

איך להקים תחנת רדיו באינטרנט

איך להקים תחנת רדיו באינטרנט

כיצד להקים תחנת רדיו באינטרנט | שרתי רדיו | רדיו ברשת
תמיד חלמתם להיות מנהלי תחנת רדיו באינטרנט ?
תמיד חלמתם להיות שדרנים / שדרניות ברדיו ?
חושבים שיש לכם את זה?
היום זה אפשרי ובקלי קלות לשדר מהבית וישמעו אתכם בכל העולם
שרת רדיו , שרתי רדיו

הצגת אייפי באתר שלכם ip

הצגת אייפי באתר שלכם ip

<?PHP echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?>

 

ManageWP – מעולה למי שמתחזק מספר אתרי וורדפרס

ManageWP – מעולה למי שמתחזק מספר אתרי וורדפרס

אם יש לכם מספר אתרי וורדפרס ואתם מחפשים דרך פשוטה וטובה לתחזק אותם, אני ממליץ בחום לנסות את ManageWP.

ManageWP כולל לוח בקרה פשוט שיעזור לכם לתחזק את כל האתרים שלכם, לעדכן אותם, לגבות אותם, לפתור ולזהות בעיות.

וכל זה בחינם וללא הגבלה.

השירות כולל מספר פי'צרים בתשלום כמו הודעות SMS כאשר האתר נופל או גיבוי לפי זמנים במקום אחת לחודש במחירים שווים לכל נפש (דולר עד שני דולר לחודש פר אתר).

אבל גם בחינם זה לגמרי שווה, למעשה אם אתה מתחזקים מספר אתרים ואתם לא משתמשים ב ManageWP או בשירות דומה אתם עובדים לא נכון.

אגב שרותים דומים, למי שמחפש יש גם את infinteWP ו ithemes sync אשר מהווים אלטרנטיבה טובה. אך לדעתי נכון להיום ManageWP נותנים את השירות הטוב ביותר והנוח ביותר מבין השלושה ולכן אני ממליץ עליהם.

זה האתר של ManageWP:

https://managewp.com

איך יודעים באיזה תבנית בנוי אתר וורדפרס?

איך יודעים באיזה תבנית בנוי אתר וורדפרס?

שאלה פשוטה – תשובה פשוטה, פשוט נעזרים באתר הזה: http://whatwpthemeisthat.com
האתר הזה יגיד לך בידיוק על איזה בסיס תבנית האתר שאתם רואים בנוי, הוא יספר לכם מאיפה ניתן לרכוש אותה, מי יצר אותה, ואם יש לה תבנית אם, גם עלייה הוא ייתן לכם את כל הפרטים.

וורדפרס? מה זה ? WordPress

וורדפרס? מה זה ? WordPress

בשמונה מילים: הדרך הטובה ביותר ליצור אתרי אינטרנט מכל הסוגים.
ובקצת יותר מילים:
ההגדרה הרשמית של וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS). בפועל מדובר בפלטפורמה פשוטה להפליא ונוחה מאוד לשימוש עבור כל מי שרוצה לבנות אתר אינטרנט, הנהנית מפופולאריות עצומה – נכון לראשית 2014, כ- 20% מאתרי האינטרנט בעולם מבוססים על וורדפרס, וכשמתבוננים באתרים חדשים בלבד, נתח השוק של המערכת גבוה אף יותר: אחד מכל 4 אתרים הנבנים בימינו מוקם באמצעות וורדפרס.
הקסם של המערכת – שהגיחה לאוויר האינטרנט בשנת 2003 ומאז עודכנה והשתכללה עד מאוד – מבוסס על כך שכל אחד יכול לבנות בעזרתה אתרי אינטרנט מרובי אפשרויות ואסתטיים מאוד. בנוסף, בעזרת וורדפרס ניתן להקים את כל סוגי האתרים, בין אם מדובר בבלוג צנוע ובין אם מדובר באתרים מרכזיים המושכים אליהם המוני גולשים מדי יום כמו, TIME magazine, האתר של CNN, האתר הרשמי של הזמרת ביונסה, האתר הרשמי של ממשלת שוודיה והאתר הרשמי של ג'סטין ביבר (רשימה של כמה מהאתרים הבולטים שנבנו באמצעות וורדפרס, שהצצה חטופה בהם מאפשרת להבין עד כמה מרהיבות היכולות של המערכת, למגוון אתרים לדוגמא לחץ/י על התמונה למטה.
פרק_1
וורדפרס היא פלטפורמה פופולארית במיוחד לאתרים עסקיים, בעיקר בזכות הגמישות המופלאה שלה המאפשרת לעדכן את האתר בקלות ולשנות אותו בהתאם לתמורות החלות בעסק. מוסדות חינוכיים רבים, מבתי ספר יסודיים ועד אוניברסיטאות, אוהבים אף הם להשתמש בוורדפרס, בזכות הגמישות כמו גם בגלל שהיא מאפשרת לכל משתמש ליצור אתר משלו בתוך האתר הראשי.
וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, וככזו ניתן להשתמש בה ללא תשלום, ויותר חשוב: המוני המשתמשים בה לא מפסיקים לפתח אותה ולתרום לאופציות שהיא מציעה עוד ועוד אפשרויות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת כלים יקרי ערך.
וורדפרס: כל מה שתרצו = אפשרי.

חמשת הדברים שיתנו לך נוכחות באינטרנט

כיום זה ידוע לכול, בשביל לזכות בחשיפה רבה ומשמעותית מול לקוחות, בין אם הינך בעל עסק או מנהל חברה, מומלץ לשקול הקמת אתר אינטרנט. האינטרנט, הינו כלי תקשורת גלובלי ורב עוצמה ופרסום בו מניב תוצאות חיוביות ארוכות טווח. במשך השנים יותר ויותר בעלי עסקים וחברות זיהו את הפוטנציאל האדיר אשר קיים בפרסום על גבי האינטרנט וניצלו זאת לטובתם.

לכן, בכדי לעשות זאת באופן יעיל ומקצועי, נציג בפניכם חמישה שלבים חשובים אשר בעזרתם תוכלו לספק לעסק שלכם נוכחות אינטרנטית אמיתית.

 

סרטון זה מכיל סמינר מקיף לשיווק באינטרנט המדגיש ומחלק את הנקודות אותם תקראו במאמר.

 

1. אתר אינטרנט

שלב ראשון ועיקרי אשר בו יש להתחיל את הנוכחות האינטרנטית שלכם, הינו פנייה אל חברה מקצועית לבניית אתרים. קיימות חברות רבות בתחום אשר מציעות מגוון פתרונות שונים לבניית אתר אינטרנט לעסק. בחירת חברה לבניית אתרים, הינה פעולה בפני עצמה אשר יש להיערך אליה בהתאם. בחירה נכונה מראש תוכל לחסוך מכם התרוצצויות רבות ועלויות מיותרות בעתיד.

בניית אתר אינטרנט הינו תהליך אשר מורכב ממס' שלבים. בשלב הראשון, הרי הוא שלב האפיון, תתבקשו לבחור את סוג האתר אותו תרצו להקים אל העסק שלכם. ישנם מספר סוגי אתרי אינטרנט שונים המשרתים מטרות שונות על פי צרכיו של הלקוח. כמו כן, תדרשו לבחור מס' נתונים טכניים אשר יקבעו את אופן מראהו ותפקודו של האתר.

לאחר מכן, מגיע שלב העיצוב בו הנכם תקבלו אפשרות לבחור עיצוב אישי לאתר ולעמודיו השונים על פי דרישותיכם. עיצוב אתר נבנה על פי מותג החברה, כאשר שלבי העיצוב כוללים בין היתר סקיצות עיצוב אשר נערכות על פי דרישותיו של הלקוח.

בהמשך, מגיעים שלבי התכנות, בדיקות האיכות (QA) ואחסון האתר על גבי שרת אחסון בכדי שיהיה ניתן להעלות אותו לרשת.

2. דף פייסבוק

כלי שימושי נוסף אשר באמצעותו ניתן לשפר ולייעל את רמת החשיפה של בית העסק שלכם ברשת, הינו פייסבוק. פייסבוק הינה רשת חברתית גלובלית, בעלת כמות עצומה של משתמשים מכול רחבי העולם. פרסום ברשת החברתית פייסבוק, מביא ליתרון משמעותי לגבי אופן החשיפה של בית העסק וכן אף מוסיף את רמת ההתעניינות של הגולשים בכם.

הודות ליתרון זה, חברות ועסקים רבים לוקחים חלק ועושים שימוש בפרסום על גבי הרשת החברתית פייסבוק. פרסום בפייסבוק פותח בפני בעליו סביבה דינמית מלאה. ניתן לפרסם פוסטים ועדכונים על מוצרים/שירותים חדשים בחברה, להעלות תמונות וסרטוני וידאו למיניהם וכן לקבל פידבק על החברה מלקוחות באמצעות מערכת התגובות הקיימת בעמוד.

דפי הפייסבוק אף מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שמביא ליתרון נוסף ברמת הפרסום והחשיפה מול הגולשים.

 

3. קמפיין ADWORDS

שלב חשוב נוסף, הינו בניית קמפיין שיווקי באמצעות גוגל אדוורדס. גוגל אדוורדס הינו כלי יעיל מבית גוגל אשר מאפשר לפרסם מודעות שיווקיות במנוע החיפוש בתשלום. כאשר אופן התשלום על כל מודעה ומודעה מתבצע על ידי הקלקות של גולשים. ניתן לקבוע מראש את סכום התקציב החודשי לכול קמפיין וכן מחיר עלות לכול הקלקה של גולש.

בניית קמפיין אדוורדס תתבסס בדרך כלל על ידי קישור המודעה אל דף נחיתה, אשר מכיל מידע תמציתי על החברה וכן טופס התקשרות עם החברה. יהיה עליכם לבחור ביטוי רצוי אשר יופיע במודעתכם וכן אשר יודיע לגוגל לגבי התחום בו הנכם עוסקים. על מנת לדעת מהו הביטוי בו עליכם להשתמש, תוכלו לערוך מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. כלי זה, יציג בפניכם את מספר החיפושים הנערכים לפי מילות מפתח רצויות.

קמפיין גוגל אדוורדס ניתן לעריכה ושינויים בהתאמה אישית. תוכלו לשנות את מחיר ההקלקה למודעה, תוכלו להוסיף לקמפיין מודעות חדשות בעלי ביטויים שונים וכן להקפיא את הקמפיין בכל עת על פי צרכיכם. מיקום המודעה במנוע החיפוש תלוי במחיר שתציבו לכול הקלקה, כאשר, מחיר נמוך יביא למיקום בעמודים רחוקים יותר ומחיר גבוה יביא למיקום בולט יותר בעמודים הראשיים.

 

4. קידום אתרים

לאחר שבניתם אתר אינטרנט אל בית העסק שלכם וכעת הנכם נמצאים ברשת, נדרשת פעולת קידום האתר על מנת לזכות בחשיפה רבה מול הגולשים. פעולה זו חשובה והכרחית ויש להתייחס אליה בכובד ראש. קידום אתרים הינו תחום רחב שהולך ומתפתח מעת לעת. כיום, כול בעל עסק או חברה אשר ברשותו אתר אינטרנט מעוניין להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. האינטרס הינו מובן, לזכות ברמת פרסום רבה ככל שניתן.

על מנת לקדם את האתר בצורה נכונה ויעילה, חשוב לזכור לפני הכול שמטרתו העיקרית של האתר שלכם הינו לשרת את גולשיו ולענות על צרכיו. לאחר שהגעתם אל הבנה זו, ישנם מס' שאלות אותם עליכם לשאול את עצמכם: מהם מילות המפתח בהם תרצו לקדם את האתר? אילו נושאים באתר דורשים הזנת תכנים? האם על האתר לכלול תמונות או סרטוני ווידאו? מיהו קהל היעד המתעתד לבקר באתר וכיצד יש להתאים את תכניו באופן הטוב ביותר?

השלב הבא הינו לאסוף את כלל התשובות שעניתם על שאלות אלו ולפנות אל חברת קידום אתרים מקצועית. אופן החשיפה ברשת של אתרכם יקבע על פי רמת השקעתכם במחיר שתשלמו לחברה. מאחר ואינכם היחידים אשר מתחרים על מילות המפתח בתחום שלכם וקידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש הינו תהליך אשר אורך זמן, יהיה עליכם להתאזר בסבלנות ולהמתין לתוצאות החיוביות אשר יעשו את שלהם.

5. מיתוג אינטרנטי

שלב אחרון אשר נכלל בתהליך יצירת נוכחות באינטרנט, הינו, בניית מיתוג אינטרנטי. מהו מיתוג אינטרנטי וכיצד בונים אותו נכון? מיתוג אינטרנטי מיוחס לשילוב שפת מותג החברה, הרי הוא לוגו החברה ותיאור החברה באתר האינטרנט של החברה. בניית מיתוג אינטרנטי הינה פעולה חשובה אשר מיועדת לקדם את רמת השיווק והפרסום של החברה. ישנה חשיבות לשילוב ומיקום נכון של מותג החברה באתר האינטרנט וכן לרמת הביצוע אשר פעולה זו נעשית.

3 גנרטורים \ כלים ל-CSS

3 גנרטורים \ כלים ל-CSS

גם המומחים הטובים ביותר בשפות תכנות צד לקוח יצטרכו לפעמים את העזרה של כלים כאלו. הכלים הבאים יתנו לכם להשיג את המיטב מהקוד שלכם (בעיקר CSS) רוצים דוגמא? המשיכו לקרוא.

כלי ליצירת צל ב-CSS

הכלי הבא יעזור לכם ליצור צל לאלמנטים שלכם על סמך נתונים שאתם מכניסים כמו שקיפות, מיקום, טשטוש, זווית ועוד… לאחר שהגדרתם בדיוק איך אתם רוצים את הצל הקוד יהיה זמין בתחתית הדף להעתקה מהירה.

בשביל הנוחות להדגמה הכלי נותן

ליצור צל לאלמנטים מרובעים – קישור

אפשרות להגדיר צל לטקסט – קישור

כלי ליצירת מסגרות מעוגלות

ב-CSS3 ניתן ליצור מסגרות מעוגלות בעזרת קוד פשוט של Border-radius. אך איך אפשר לדעת איזה מס' אני צריך להכניס לערך בשביל לקבל את התוצאה הרצויה? כמובן – אפשר לנחש, או להשתמש בכלי שיועד לכך. שימו לב שדפדפני אקספלורר הישנים לא תומכים בפקודה זו. קישור לכלי

כלי ליצירת רקעים מדורגים

יוצא לראות בהרבה אתרים שמשתמשים בתמונת רקע בשביל לשים צבע פשוט מדורג. למה לעשות את זה כשאפשר להכין רקעים נפלאים בעזרת כלים נחמדים כאלו. קישור לכלי |

תוכנה להורדה| FileZilla Client – תוכנה המאפשרת העלאת קבצים לשרת בצורה נוחה

התוכנה FileZilla Client :

הינה תוכנה המאפשרת לך לראות את הקבצים במחשב שלך ואת הקבצים בשרת כאילו הם על המחשב שלך ולהעלות בצורה קלה ונוחה קבצים לשרת.
ניתן גם ע"י גרירת מהמסך את התוכנה.

Screenshot

להורדה לחץ כאן