סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

שאלה נפוצה זו מסבירה איך אתה יכול לחסוך על השימוש ברוחב הפס שלך כל חודש אם אתה מוצא כי אתה העולה הקצאת רוחב הפס החודשי שלך עם שלנו "תשלום חודשי" תוכניות לא יכול להרשות לעצמו לשדרג. ישנן מספר דרכים בהן ניתן להפחית את כמות העברת הנתונים על שלך לשרת חשבון. אנו מספקים כמה הצעות לכך בהמשך. 

הורדת bitrate הזרמים שלך:

הנמכת bitrate עבור הזרם שלך באמת תעזור להפחית את השימוש ברוחב הפס שלך. כך למשל, הזרמה עם bitrate של 128kbps ולא 320kbps היה מייד לחצות את השימוש ברוחב הפס שלך. 

אנו מספקים מחשבון רוחב פס כאןזה ייתן לך רעיון טוב של כמה רוחב פס המאזינים שלך ישתמשו מבוססים על הזרמת bitrate בשימוש גם על ידי המאזין לספור את כמות הזמן שהם מבלים האזנה. 

שינוי פורמט השידורים שלך:

אם אתה מפעיל שרת Shoutcast אז אתה יכול להפעיל זרם שלך בפורמט AAC במקום באמצעות תקן בפורמט Mp3 . 

היתרונות לשימוש AAC מעל Mp3 היא AAC מאפשרת להשגת איכות זהה או אפילו טוב יותר קול Mp3 תוך הזרמת במחיר נמוך bitrate אשר יציל על השימוש ברוחב הפס. כך למשל, הזרמה בAAC ב 96kbps היה נשמע טוב כמו אם לא מעט יותר טוב (ולהשתמש פחות רוחב פס) מאשר הזרמת ב Mp3 ב 128kbps. 

החיסרון היחיד הוא AAC לא די גם נתמך כקובץ MP3 למרות שכיום עובד ברוב השחקנים כולל רוב HTML5 (מבוסס אינטרנט) שחקנים. 

הגבלת מספר חריצי מאזין:

אתה יכול לשקול הגבלת המספר המרבי של חריצי מאזין עבור התחנה שלך. ברור פחות אנשים מתחברים אל הנחל ואז העברת הנתונים פחות שתדרוש. היינו רק באמת מחשיבים את זה כמוצא אחרון בתור שתי ההצעות הקודמות אמורים לעזור לך להשתמש בכמות פחות משמעותית של רוחב פס לבד.

דילוג לתוכן