סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

רדיו נראה כל כך קל. רק בגלל שכל יום אנחנו שומעים רדיו אישיות לעשות קול המופע שלו, כך שאנשים חושבים שמאמץ רדיו הוא משהו קל לעשות. אבל בניית תחנת רדיו באינטרנט מוצלחת וגדל קהל היעד שלך היא עבודה קשה מאוד. זה לוקח מלאכה, מיומנות, תשוקה, והדרכה. אם יש לך רצון וכשרון מאמר זה יעזור לך להצליח. תוכל ללמוד 10 אסטרטגיות שתוכל ליישם כדי לעזור להביא יותר מאזינים לתחנת הרדיו שלך.

תחנות רדיו באינטרנט ברחבי העולם הגדילו את מאזיניהם באמצעות אסטרטגיות אלה. הם סייעו לאלפי שדרנים לקבל, לשמור, ולגדול קהלים.אסטרטגיות אלה פועלות לכל שפה ובכל ארץ משום שהם מבוססים על המכנה המשותף של קשר אנושי, תקשורת ושיווק באינטרנט.

כבר יצרו תחנת הרדיו באינטרנט שלך; אתה זורם, בסדר, עכשיו שבו הם המאזינים? כשאתה שם לך תחנת רדיו מקוון בעבודה לא נגמרה שם. כדי לקבל את המאזינים תצטרך יותר מאשר רק לשים את התחנה שלך באינטרנט.

ראשית טיפ להפוך את שם התחנה שלך קצר, פשוט וייחודי. קצר = קל לזכור, פשוט = קל לכתוב, לבטא, לזכור, ייחודי = אין ספק, כאשר מישהו מדבר על התחנה כולם שלך יודע מה תחנה שהאדם מדבר כי אין תחנה אחרת בשם זה.

שנית עצה לנסות למצוא נישה ללא השגחה, אם ברצונך ליצור תחנת רוק שהיא עדין ללכת על זה, אבל יהיה לך יותר תחרות והדרך להצלחה יהיה קשה יותר וקשה יותר מאשר אם אתה בוחר חומר ל קהל שאינו מופרז. לדוגמא: תחנת רדיו לילדים יכולה לעשות היטב אתה תהיה מופתע על כמה ילדים מחוברים לאינטרנט בימים אלה.

9 טיפים לניהול מוצלח של תחנת הרדיו שלכם :

1. אפשרויות להקשיב
תאפשר לאנשים לתת לכם דעה וביקורת ולדעת תמיד לשדרג ולא לעמוד במקום.

2. הגדר את קהל היעד שלך
תבנה את סגנון המוזיקה ואת האתר לפי קהל ידע שלכם .

3. קדם את התחנה שלך
באמצעות פייסבוק תחריות אתרים קידום בגוגל ועוד ..
4. ליצור לוח שידורים של תוכניות
לאפשר למאזינים לבחור את השדרן שהם אוהבים או את המוזיקה בשביל להפוך להיות מאזינים קבועים.
5. האתר מקצועי ומעניין
לבנות אתר עם תוכן ועניין למאזינים.

6. תקשורת עם מאזינים
באמצעות פייסבוק טיוטר סקייפי איימיל ועוד…

7. תוכן של מוזיקה
ליצור תוכן של מוזיקה מגוון ומשתנה .

8. להיות סבלנות ועקביות
להיות דבוק במטרה לא להפסיק ולהרים ידים.

9. כבוד
לכבד כל אדם או חברה ללא אפליות.

דילוג לתוכן