סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

מהו אינטרנט רדיו?

רדיו באינטרנט הוא בדיוק זה, אתה תשדר האודים למיליון באמצעות חיבור לאינטרנט במקום אותות האוויר כמו תחנות רדיו ארציות.

איך עובד?

מסלול א '- אתם המקור

בעזרת אפשרות זו תוכל לספק את זרם שמע ישירות מהמחשב אל המאזינים שלך. אתה תצטרך תוכנה כדי להפוך את המחשב לשרת הזרמת אודיו המאפשר המאזין שלך להתחבר למחשב שלך כדי שיוכלו להקשיב הזרמת אודיו שלך. כמו כן תצטרך תוכנת שידור, על ידי זה אני מתכוון תוכנה אשר יכול לנגן את המוזיקה שאתה רוצה להזרים אל העולם. באינטרנט אתה יכול למצוא כמה אפשרויות בחינם.

כל זה יכול להיות לעשות את זה באמצעות כמה תוכנות חינמיות שאפשר למצוא Online-אתה יכול למצוא כמה מותגים אחרים עם יותר אפשרויות מאשר בתוכנה זו אך תצטרך לשלם עבורם.

הצד למטה של ​​אפשרות זו היא שרוב האנשים יש רק חיבור אינטרנט 1MB upload וכי רק יאפשר לך יש 10 עד 15 המאזינים, זה משתנה בהתאם bitrate אתה משתמש כדי להזרים.

אפשרות ב '- שרת המקור

בעזרת אפשרות זו אתה עדיין צריך תוכנת שידור אבל אתה תשלח הזרמת אודיו ממחשב לשרת הידוע יותר בשם אירוח רדיו באינטרנט. יהיה עליך לקבל את שירותיה של חברה אשר מספקים שירותים אלה, זה יאפשר לך לקבל את המאזינים יותר. יש שרתים אלה חיבור אינטרנט מהיר במיוחד, נותן לך את האפשרות לבחור כמה מאזינים אתה רוצה תחנת רדיו אינטרנט שלך יש .. יכול להיות 25, 100, 300 או אפילו 500 או יותר שאתה מחליט על סוג של חיבור תצטרך עבור תחנת רדיו מקוונת שלך.

אתה תצטרך לשלם תשלום חודשי עבור השירותים הללו אבל אתה לא משלם רק עבור החיבור המהיר על גמישותה של מאזינים יותר, אתה גם משלם עבור פנל שליטה מלא עם סטטיקה, דוחות תמלוגים, מאזין מידע, AutoDJ ועוד.

אפשרות זו היא אחת הנפוצה ביותר בשימוש עבור תחנות ארציות רדיו.

מה אתה יכול לעשות?

עם תחנת רדיו באינטרנט אתה יכול לשחרר את היצירתיות שלך שמע, זה לא רק עבור מוזיקה אתה יכול גם ליצור תוכנית אירוח משלך, להזרמת אירועים בשידור חי כמו המוני יום ראשון שלך, אתה יכול ליצור תחנת רדיו איתך קריאת סיפורים לילדים ועוד. הוא שמע אתה יכול לעשות כל דבר. הדבר הטוב ביותר על רדיו האינטרנט הוא שאתה לא מוגבל על ידי ידם של אות אוויר כמו תחנת רדיו ארצית. במקרה זה בכל מקום מישהו על פני כדור הארץ יש גישת חיבור לאינטרנט, הם ישמעו תחנת רדיו האינטרנט שלך.

למה אינטרנט רדיו?

ובכן אני יכול להגיד לך הרבה סיבות אבל אני חושב החשוב ביותר הוא, כי זה זול. כאשר אתה משווה את זה עם תחנת רדיו ארצית רגילה הבדל הכסף להפעיל תחנת רדיו מקוון לנהל תחנת רדיו ארצית היא של מ'. כמה נוח זה יש תחנת רדיו רק שבריר Terrestrial אחד!

אתה יהיה לחשוב, בסדר אבל משום מה את תחנת רדיו ארצית יש יותר מאזינים מאשר תחנת רדיו באינטרנט. ובכן ידידי כי זה עומד להשתנות.

מהו העתיד של רדיו?

Internet Radio גדל מדי יום, ומכשירים ניידים הולכים לשחק חלק חשוב מאוד בעתיד של רדיו. באמריקה מחקר מראה כי מעל 57 מיליון איש (שזה 22% מכלל אוכלוסיית ארה"ב) בגילאי 12 ומעלה עכשיו מאזין לרדיו באינטרנט.

רדיו באינטרנט זינק כמעט 30% מן השנה שעברה, 17% מזה 30% היא אוכלוסיית ארה"ב, זה הוא כפול ממה שהוא היה לפני 5 שנים. עלייה זו מיוחסת בעיקר לגידול בשימוש של האמריקאים על טכנולוגיה ניידת, בעלות Smartphone שלשה שנים.

¿בעתיד ייעלם רדיו ארצי? ובכן יכול להיות, בתוך המכוניות בעתיד הקרובות יתחיל לבוא עם חיבור להאזין למוסיקה באינטרנט, ואם אתה מוסיף אנשים שכבר משתמשים מכשירים הניידים שלהם מחוברים סטריאו לרכב שלהם להקשיב רדיו באינטרנט, גם אני יכול לומר שאנחנו מאוד קרובים .

דילוג לתוכן