סרב וואב

להזמנות חייגו : 050-7175154

לוגו סרב וואב

שרת רדיו – אפליקציות שידור

כיום קיימות מספר אפליקציות המאפשרות שידור רדיו באמצעות האינטרנט, שתי האפליקציות העיקריות הן:

 

1. Shoutcast של WINAMP
2. WMS של Micrtosoft

 

Shoutcast היא אפליקציה המאפשרת שידור או הזרמת של מדיה באמצעות האינטרנט. התוכנה, שפותחה על ידי Nullsoft, מאפשרת  שידור תוכן אודיו דיגיטלי, בעיקר בפורמט MP3 או HE-AAC. התוכנה היא חינמית ללא תשלום וניתן להוריד אותה באתר היצרן (ברוב המקרים התוכנה מגיעה כתוסף PLUGIN וכלולה בנגן הWINAMP כברירת מחדל).

 

Windows Media Services (WMS) היא התוכנה השניה שבאמצעותה ניתן לשדר או להזרים מדיה ברשת האינטרנט. שרת WMS מבית מיקרוסופט מאפשר למנהל ליצור הזרמת מדיה (וידאו / אודיו).
באמצעות הWMS ניתן להקליט ולשמור בזכרון המטמון את שידור הסטרים או שידור הרדיו, לבצע פעולות אכיפת אימות, להטיל מגבלות חיבור שונות, להגביל את הגישה, לאפשר שימוש בפרוטוקולים מרובים,
להפיק נתונים סטטיסטיים על השימוש. האפליקציה יודעת להתמודד עם מספר רב של חיבורים במקביל מה שהופך אותה אידיאלית עבור שדרן הרדיו. שידורי הסטרים יכולים להיות מופצים בין השרתים ברשת כחלק מרשת הפצה שבה כל שרת בסופו של דבר, יקבל שידור סטרים אחר .השידור מתאפשר בשתי תצורות שידור ליעד בודד (UNICAST) ושידור סטרימינג מרובה ייעדים  (Multicast).

שרת רדיו – אפליקציות שידור

בדרך כלל, Windows Media Player המשמש לפענוח וצפיה / והאזנה לשידורי סטרים רדיו, אבל גם נגנים מסוגים אחרים מסוגלים לפענח את השידור המוצפן ומאפשרים האזנה או צפייה בשידור הסטרים.

דילוג לתוכן